نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. بهمن 1397 - 18:34
امام جمعه گچساران بر لزوم هوشیاری مردم و مسئولان برای ناکام گذاشتن توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی تاکید کرد وگفت:امروز دشمنان به عزت و اقتدار نظام اسلامی حسادت می کنند و به روشها و توطئه های مختلف سعی دارند تا مانع پیشرفت و توسعه نظام اسلامی شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت السلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران درگفت و گوی اختصاصی با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف گفت:امروز چهلمین بهار انقلاب اسلامی را در اوج عزت می بینیم و ملت بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی متحد و منسجم به تمام دنیا اثبات کردند که هیچگاه از آرمان ها و ارزش های انقلاب دست برنخواهند داشت.

وی درادامه بر لزوم هوشیاری مردم و مسئولان برای ناکام گذاشتن توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود:امروز دشمنان به عزت و اقتدار نظام اسلامی حسادت می کنند و به روشها و توطئه های مختلف سعی دارند تا مانع پیشرفت و توسعه نظام اسلامی شوند.

حجازی درادامه اظهارکرد: ۴۰ سالگی انقلاب بیانگر اقتدار نظام اسلامی در برابر یاوه‌گویی‌های دشمنان است و مسئولان باید بابصیرت ،روحیه انقلابی و همت مضاعف دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام کنند.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها