نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. ارديبهشت 1401 - 17:34
امام جمعه گچساران گفت: در حال حاضر نفوذ فرهنگی سیاسی اقتصادی در برخی موارد وجود دارد و جیره خواران و مزدوران در درون مملکت از این مقوله نسبت به اتحاد و حیثیت ملت آسیب می رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین حجازی،امام جمعه گچساران در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: اولین گام رشد و تعالی انسان تقوا  است و تقوا و خودسازی تنها مسیر ملاقات انسان با انبیای الهی است. انسانی که در دنیا تلاش کرد و خود را ساخت پس توفیق همسایگی انبیاء را خواهد داشت، علما و بزرگان که چشم بصیرت دارند از خداوند همجواری انبیاء و اولیای الهی را خواستار هستند.

 وی افزود:اگر انسان به هوای نفس خود تسلط پیدا کند هم در دنیا و آخرت مورد توجه خداوند خواهد بود، در آخرت نیز انسان همجواری با اولیاء را به دست می آورد. انسان عاقل از مدت محدود خود در این دنیا برای آخرت خود توشه بر می دارد ,  نسل جوان با مطالعه بسیار می تواند مسیر صراط مستقیم را بهتر بشناسد همانگونه که در قرآن این مسیر توضیح داده شده است.

 امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه ولایت به توحید گره خورده است، خاطرنشان کرد:  این دو بدون هم امکان پذیر نیستند. ملتی که در درون کشور خود بخواهد با دشمن بجنگد ذلیل خواهد شد و به ناموس او نیز هتک حرمت می شود، عاقلانه است که با دشمن در بیرون از کشور جنگید و تا ناموس در امان بماند.

 حجت الاسلام حجازی افزود: برخی افراد می‌گویند بگذارید دشمن به کشور بیاید و بعد با آنها جنگید که این منطقی و عاقلانه نیست، ما باید از حزب الله لبنان فلسطین و سوریه تشکر کنیم که خود را سپر ما کردند. در واقع اینها سپر ما شدند و هدف اصلی دشمن ضربه زدن به ایران بوده، چون ایران اسلامی ام القرای آزادی جهان شده است.

 حجت الاسلام حجازی اضافه کرد: چرا باید سرمایه های ایران اسلامی در کشورهای دیگر خرج شده و  به جیب مفسدان اقتصادی برود، متاسفانه اقتصاد بیمار بوده و نیاز به یک جراحی و درمان داشته است، سالهای قبل به‌گونه‌ای اقتصاد را تعریف کردند که ضررش برای ملت و نفعش برای دشمنان یا ناآگاهانه بوده است.

 وی اظهار کرد: دشمنان به دنبال فتنه انگیزی هستند و می‌گویند بیرون بریزید و اعتراض کنید که چرا اجازه نمی‌دهید سرمایه کشور به دست دشمنان و مفسدان برسد و برخی افراد هم بیرون ریخته و شعار می‌دهند و فتنه انگیزی می کنند، دولت و نظام می خواهد یارانه به سر سفره ملت آمده و به بیرون کشور سرازیر نشود، ما نیز باید از این طرح حمایت کرده و نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

 امام جمعه گچساران تصریح کرد:  در حال حاضر نفوذ فرهنگی سیاسی اقتصادی در برخی موارد وجود دارد و جیره خواران و مزدوران در درون مملکت از این مقوله نسبت به اتحاد و حیثیت ملت آسیب می رساند،آن قدر دشمن دروغ گفته است که برخی مردم فکر  می‌کنند درست می گوید.

حجت الاسلام حجازی عنوان کرد: باید به‌خوبی امور را مدیریت کرد و واقعیت را به اطلاع مردم برساند مخصوصاً در فضای مجازی نسبت به نشر آگاهی مردم اقدام کنید، دشمنان به دنبال ضربه زدن هستند، چرا برخی افراد باور کردند و تصور شان بر این شد که پول مملکت و سرمایه ما در کشورهای دیگر اعم از فلسطین و لبنان و سوریه هزینه می شود که این گونه نیست، ما باید زودتر سوال می کردیم اما دیر شد ولی از هر جایی جلوی ضرر را گرفت باز به نفع کشور است.

 وی گفت: ما پولی در اختیار کشورهای دیگر قرار نمی دهیم ولی به آنها مشاوره خواهیم داد از زمان نهضت انقلاب اسلامی دشمن شروع به فتنه علیه ایران کرده است و در حال حاضر نیز بحث گرانی را به میان کشیده اند.

 وی با اشاره به اینکه در گام دیگر دشمنان فرزند کمتر زندگی بهتر را مطرح می کنند، خاطرنشان کرد: دشمنان با تبلیغ اینکه به جای بچه سگ و حیوانات را به خانه آورده و آنها را نگهداری کنید به دنبال ضرر زدن به نسل جوان ایران اسلامی هستند، بهتر است پزشکان مضرات سگ را برای مردم بیشتر تشریح می کردند.

 حجت الاسلام حجازی بیان کرد: مردم گچساران نیز همگام با دیگر نقاط کشور با راهپیمایی انزجار خود را از نفوذی و فتنه‌گران سیاسی و اقتصادی و فرهنگی اعلام کرده و از دولت انقلابی حمایت می کنند  مردم با حمایت خود سد راه این دشمنان شده و از اقدامات دولت انقلابی برای رفع مشکلات حمایت خواهند کرد.
انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها