نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. مهر 1403 - 14:40
لوله های پلی اتیلن با مواد اولیه پلی اتیلن ساخته شده و کاربرد های بسیار زیادی در صنایع مختلف همچون نفت و گاز، کشاورزی ، برق و مخابرات، شیلات، آب رسانی شهر ها و روستاها و... کاربرد دارند. این لوله ها توسط برند های مختلفی تولید شده و قیمت های متفاوتی دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،

قیمت لوله پلی اتیلن در کهگیلویه و گچساران

لوله های پلی اتیلن با مواد اولیه پلی اتیلن ساخته شده و کاربرد های بسیار زیادی در صنایع مختلف همچون نفت و گاز، کشاورزی ، برق و مخابرات، شیلات، آب رسانی شهر ها و روستاها و... کاربرد دارند. این لوله ها توسط برند های مختلفی تولید شده و قیمت های متفاوتی دارند.

ما در این مطلب ضمن معرفی یک مرجع مناسب برای خرید لوله های پلی اتیلن ، ابزار قیمت بروز لوله را نیز در اختیارتان خواهیم گذاشت.

لوله پلی اتیلن گچساران

کهگیلویه  و بویر احمد به مرکزیت یاسوج، به دلیل موقعیت کلیدی ، یکی از استان‌های مهم ایران در حوزه انرژی و کشاورزی است. کهگیلویه در امتداد رشته کوه‌های زاگرس واقع شده است. این استان از شمال به چهارمحال و بختیاری، از غرب به خوزستان، از جنوب به بوشهر و از شرق به فارس و اصفهان محدود میرسد. 

مهمترین شهر های این استان یاسوج، گچساران، دنا و بهمئی است. گچساران مرکز شهرستان دوگنبدان با جمعیت حدودی 300 هزار نفری از جمله شهر های استراتژیک این استان و حتی ایران محسوب می شود.

لوله پلی اتیلن کهگیلویه و گچساران

یکی از سوالات مهم شما خرید لوله پلی اتیلن مرغوب و با کیفیت بسیار زیاد است. در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین لوله های پلی اتیلن بپردازیم.

شرکت باران پلیمر کیا یکی از تولیدکنندگان بزرگ کشور است که حدود 20 سال در صنعت تولید لوله پلی اتیلن فعال بوده است. این شرکت بتازگی شرایط ویژه ای را برای خریداران لوله پلی اتیلن در استان کهگیلویه ارائه داده است. شما میتواند از طریق تماس با این شرکت لوه پلی اتیلن مورد نیاز را با شرایط ویژه سفارش دهید.

لوله پلی اتیلن باران پلیمر

مشخصات لوله پلی اتیلن کهگیلویه و گچساران

لوله های پلی اتیلن تولید شده در شرکت باران پلیمر دارای ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی است که بیان مختصری از این ویژگی ها خالی از لطف نیست:

  • لوله های پلی اتیلن معطف اند
  • قیمت لوله پلی اتیلن نسبت به لوله فلزی بسیار کمتر است
  • حمل و نقل لوله پلی اتیلن بسیار آسان است
  • نصب این لوله ها با جوش دو سر لوله یا بست انجام می شود
  • امکان نصب در زاویه را دارند.
  • طول عمر 100 سال دارند
  • در برابر نور خورشید مقاوم اند
  • در برابر زلزله مقاوم اند
  • نفوذ پذیر نبوده و برای مواد آلی نیز مورد استفاده قرار میگیرند.

لوله پلی اتیلن کهگیلویه و یاسوج

قیمت لوله پلی اتیلن گچساران

لوله های پلی اتیلن باران پلیمر درای قیمت مناسبتری نسبت به سایر رقبا می باشند. این شرکت تمامی لوله های خود را تحت استاندارد ملی ایران و تعهد وجدانی به خریداران خود تولید می کند.

همه مردم گچساران و یا استان کلگیلویه و بویر احمد میتوانند با مراجعه به وبسایت شرکت به ادرس baranpolymerkia.com ضمن اطلاع از قیمت های بروز لوله پلی اتیلن ، شرایط فروش ویژه به شهر گچساران و یاسوج را نیز ببینند.

قیمت لوله پلی اتیلن با توجه به وزن لوله ، فشار اتمسفر، گرید و برند تولیدکننده تعیین می شود.

همچنین شرکت باران پلیمر، گارانتی تعویض رایگان 10 ساله به همه مردم عزیز استان کهگیلویه ارائه می دهد.

نظرات کاربران

تازه های سایت