نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. مهر 1403 - 20:20
فرآیند تیونینگ خودرو نیسان پیکاپ نیاز به تخصص زیاد و در عین حال یک تعمیرکار حرفه ای دارد؛ چرا که فرد باید صفر تا صد یک خودرو را از بر بوده و تمام قطعات آن را از زیر ذره‌بین ببرد و در آخر پس از بررسی، به تعمیر یا تعویض آنها بپردازد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،

تعمیرگاه نیسان پیکاپ در تهران

آیا به عنوان صاحب یک خودروی آفرودی، دوست دارید هزینه‌های زیادی در ماه برای تعمیر خودروی خود پرداخت کنید؟ و یا تمایل دارید در هر سفر با مشکل مواجه شده و به واسطه این مورد، بین شما و هم‌گروهی‌هایتان فاصله بیافتد؟ آیا داشتن خودرویی با عمر کم و دوام پایین، جزء علاقمندی‌های شماست؟

اگر پاسخ‌تان به تمامی سوال‌های فوق منفی است، به شما تبریک می‌گویم؛ زیرا بهترین مطلب در رابطه با هدف‌تان رو به روی شما قرار گرفته است. به طبع، هیچ کسی دوست ندارد هر روز با پرداخت هزینه جدیدی برای تعمیر خودرو رو به رو شود؛ اما آیا تمامی افراد به نکاتی که راجع به پیشگیری این موارد وجود دارند، توجه می‌کنند؟ هزینه تعمیرات خودرو بخصوص خودروهای آفرودی این روزها بسیار زیاد است؛ زیرا قیمت قطعات این خودروهای وارداتی بالاست! حتی اگر از مبحث هزینه هم فاکتور بگیریم، تعمیرات خودرو دردسرهای خاص خود را به همراه خواهد داشت. کمترین مشکلی که خرابی یک ماشین می‌تواند برای صاحب خود ایجاد کند، اتلاف وقت اوست؛ حتی گاها ممکن است شما مجبور شوید برای چند روز خودروی خود را در تعمیرگاه بگذارید تا به لطف تعمیرکاران، سلامت کامل خود را بدست آورد. چاره این کار، سرویس کردن خودرو به صورت منظم و با برنامه زمانی مشخص است؛ که در طولانی مدت، جلوی بسیار از هزینه‌های اضافی نگهداری ماشین شما را خواهد گرفت.

حالا که به اهمیت تعمیرات و نگهداری خودروی آفرودی پی بردیم، به موضوع مهم‌تری می‌رسیم. آن هم اینکه چه تعمیرگاهی مناسب خودروی ما است تا بتوانیم با خیالی آسوده خودروی خود را به آن بسپاریم؟ اگر خودروی نیسان پیکاپ دارید، هیچ نگران نباشید! ما اینجاییم تا یکی از بهترین تعمیرگاه‌های شرق تهران که در زمینه تعمیر تخصصی خودروهای آفرودی مثل پیکاپ آفرود، پاترول، هایلوکس و رونیز فعالیت دارد را، به شما عزیزان معرفی کنیم؛ البته قبل از آن به بررسی خدمات آن مجموعه خواهیم پرداخت. پس اگر یافتن تعمیرگاه پیکاپ در تهران برای شما نیز دغدغه است، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

 

خدمات قابل ارائه در تعمیرگاه پیکاپ

مجموع خدماتی که برای خودروی قدرتمند و قابل اعتماد نیسان پیکاپ در یک مجموعه در نظر گرفته می‌شود، به طور عمده عبارتند از:

 

1.      تعمیر جلوبندی نیسان پیکاپ

سختی‌های راه و حضور در جاده‌های ناهموار بسیار، تهدید بزرگی برای جلوبندی هر خودرو محسوب می‌شود. تجهیزاتی مثل سپر آفرودی طراحی شده‌اند که مانع ضربات احتمالی، به قسمت جلوی خودرو شوند؛ اما به هر دلیلی ممکن است این اتفاق رخ دهد. مثلا اگر شما توصیه تعمیرکاری که به شما پیشنهاد می‌دهد از سپر مخصوص برای آفرود خود استفاده کنید را جدی نگیرید، احتمال آنکه در آینده نزدیک برای تعمیر جلوبندی خودرو نزد همان فرد باز گردید، بسیار بالا خواهد بود. تسلط کامل به ساختار فنی خودروی پیکاپ آفرود، مهارتی است که در صورت توامان آن با تجربه، می‌توان شاهد نتیجه مطلوب در عیب‌یابی این بخش از خودرو بود. در غیر این صورت، فرد کل موتور خودروی شما را متلاشی کرده و در آخر، به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید.

سوال مهم آن است که: چگونه متوجه ایجاد مشکل در جلوبندی خودرو شویم؟ در جواب باید بگوییم که بارزترین نشانه وجود مشکل در جلوبندی یک خودرو وقتی است که راننده حس کند فرمان خودرو به یک جهت (فرقی ندارد یا سمت راست و یا سمت چپ) کشیده می‌شود. بنابراین، هر گاه احساس کردید که خودرو دیگر فرمان پذیری سابق را ندارد، فورا به تعمیرگاه پیکاپ مراجعه کنید؛ تا ضرر بیشتری به جلوبندی وارد نشده و بتوانید جلوی ایجاد هزینه‌های گزاف بعدی را بگیرید.

 

2.      سیم‌‌‌کشی پیکاپ آفرود

یکی از خدماتی که در تعمیرگاه پیکاپ ارائه می‌شود، به سیم‌کشی این آفرود باز می‌گردد. اگر فرد (تعمیرکار) قبل از مراجعه‌ی شما، سیم‌کشی چندین و چند خودرو را بررسی و تعمیر کرده باشد، به راحتی متوجه خواهد شد که مشکل دقیقا از کدام بخش است.

 

 

جدای از این مسئله، بنا به دلایلی همچون: رطوبت، حرارت، فرسودگی و ... احتمال از بین رفتن سیم‌های سیستم برق رسانی برای یک خودرو وجود داشته و امری طبیعی خواهد بود. شما می‌توانید با یک بررسی اجمالی روی تمامی سیم‌کشی‌ها و اتصالات مختلف و بکارگیری کمی دقت در این بخش، متوجه این موضوع شده و نزد یک تعمیرگاه مراجعه کنید؛ تا کارشناسان این مشکل را قبل از آنکه کار به مراحل سخت‌تر رسیده باشد، حل کنند.

 

3.      تیونینگ پیکاپ

تیونینگ در عصر امروز و به خصوص در کشور ما، امری بسیار رایج است و احتمالا شما نیز با جزئیات این فرآیند آشنایی کامل دارید. در یک تعریف کلی: اگر کارشناسان، یک خودرو را از نظر ساختار فنی مورد بررسی قرار داده و تا جای ممکن، کیفیت تمام قطعات آن را ارتقاء دهند، فرآیند تیونینگ انجام شده و آن کارشناسان به اصطلاح تیونر خطاب خواهد شد. انجام این فرآیند نیاز به تخصص زیاد و در عین حال یک تعمیرگاه پیکاپ مجهز دارد؛ چرا که فرد باید صفر تا صد یک خودرو را از بر بوده و تمام قطعات آن را از زیر ذره‌بین خود رد کند و در آخر پس از بررسی، به تعمیر یا تعویض آنها بپردازد. پس، تیونینگ و دمپینگ خودرو یک نوع ارتقاء برای قطعات داخلی خودرو محسوب می‌شود.

 

 

4.      دیتیلینگ پیکاپ

دیتیلینگ اما، نقطه مقابل تیونینگ است! در واقع، در تیونینگ به قسمت‌های داخلی و فنی اهمیت داده می‌شود و این در حالی است که در دیتیلینگ، تمامی آنچه از ظاهر یک خودرو مشخص است، بررسی خواهد شد. بعد از بررسی، قطعات به سه دسته‌‌بندی کلی یعنی: تعمیر، تعویض و یا قطعاتی که در اثر مجاورت با خاک به تمیز شدن عمیق نیاز دارند، تقسیم شده و در بخش‌های مختلف به آنها رسیدگی خواهد شد.

 

مکانیکی پیکاپ در تهران

حالا که از میزان اهمیت انتخاب یک تعمیرگاه همه چیز تمام و تخصصی پی بردید، وقت آن رسیده است تا به شما تعمیرگاه پیکاپ در تهران را معرفی کنیم. دنده کمک تعمیرگاه پیکاپ واقع در شرق تهران است که با انجام تمام خدمات مذکور و شمار بسیار از دیگر خدمات تخصصی، خیال همه مشتریان را بابت سلامت خودروی خود، آسوده کرده است. شما نیز می‌توانید با مراجعه به این تعمیرگاه، تمامی عیوب احتمالی خودروی خود را شناسایی کرده و سپس به رفع آنها بپردازید.

نظرات کاربران

تازه های سایت