نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. بهمن 1396 - 9:26
به همت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدصورت گرفت؛
احداث پایگاه سلامت وخانه عالم درمحرومترین نقطه گچساران+تصاویر
کلنگ احداث "پایگاه سلامت" و "خانه عالم" همزمان با دهه فجر با حضورفرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ،معاون دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی درمحله سادات گچساران بر زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،همزمان با دهه فجر آیین کلنگ زنی احداث پایگاه سلامت و خانه عالم محله سادات گچساران با حضورفرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ،معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ،فرماندارگچساران،شهردار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزارشد.

عملیات اجرایی این دو طرح با اعتباری به مبلغ سه میلیارد و 700 میلیون ریال در بافت فرسوده گچساران اجرا خواهد شد وبا توجه به روند رو به رشد نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده این شهر،خانه عالم در زمینی به مساحت 90 متر مربع با اعتباری به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال با مشارکت بسیج سازندگی و سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه محرومیت‌زدایی در محله سادات احداث خواهد شد.

 پایگاه سلامت نیز در زمینی به مساحت 213 متر مربع و با اعتباری به میزان 2 میلیارد و 500 میلیون ریال با مشارکت بسیج سازندگی و دانشگاه علوم پزشکی استان درمحله سادات گچساران احداث خواهد شد.

این درحالی است که سردار یدالله بوعلی ،فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رویکرد محرومیت‌زدایی سپاه نیزگفته بود:سپاه و بسیج در راستای ارائه خدمات و رفع محرومیت در مناطق مختلف کشور و استان پروژه‌های خوبی را به بهره‌برداری رسانده است.

وی افزود: در سطح استان پروژه های اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی بسیاری اجرایی و به بهره‌برداری رسیده که نمونه عینی آن را در حوزه بهداشت و درمان با پیش‌بینی و طراحی چندین طرح خانه بهداشت و درمانگاه تخصصی می‌توان مشاهده کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تعدادی از این پروژه‌ها با مشارکت و همراهی دستگاه علوم پزشکی و دستگاه‌های مختلف استان اجرایی و به بهره‌برداری رسیده است.

بوعلی یادآور شد: سپاه استان 9 پروژه بهداشتی و درمانی را با مشارکت و یا به تنهایی در سطح استان طراحی، اجرا و به بهره‌‌برداری رسانده و افزایش آن مستلزم تلاش و همراهی سایر دستگاه‌های اداری می باشد.

وی خاطر نشان کرد: بیمارستان یاسوج نمونه‌ای از پروژه‌های اجرایی شده در استان بوده که 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به پیش‌بینی 8 درمانگاه تخصصی برای استان اشاره و ادامه داد: 2 درمانگاه یاسوج و گچساران احداث و به صورت کاملاً تخصصی به بهره‌برداری رسیده و مابقی در سال‌های آینده نیز احداث خواهند شد.

سردار بوعلی با اشاره به کلنگ زنی 4 پروژه اورژانس جاده‌ای در استان گفت: با مشارکت بانک انصار 3پروژه خانه بهداشت در کمتر از سه ماه ساخته و به بهره‌برداری رسید و هر جایی که احساس کنیم مشکلی وجود دارد فوراً وارد عمل خواهیم شد.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها