نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. دى 1399 - 14:27
دهیار باباکلان گفت:شبکه داخلی آب روستای باباکلان که دچار فرسودگی و مشکلاتی بود با توجه به اینکه اعتبارات آبفا در این خصوص نیز صفر بود؛ با همکاری سپاه ناحیه گچساران در بحث محرومیت زدایی این مشکل مرتفع و حدود 600 متر لوله تامین شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مهرناز بهزادی ،دهیارباباکلان در حساب کاربری اش(اینستاگرام)درباره مشکلات آب این روستا نوشت:من همینجا تشکر می کنم از مجموعه فرمانداری ،بخشداری  و بخصوص از آبفا که  واقعا در اوج مشکلات لوله آب خیلی تحت فشارو پیگیر بودند.

 وی افزود:البته فکر می کنم از دست بنده دلخور هستند ،چون واقعا اگر بنده جایی صدایم را بالا بردم هم بخاطر مردم بوده، ضمن اینکه امسال اعتبارات عمرانی آبفای روستای صفر بوده و چیزی هم دستشان نبود و با رایزنی که با سرهنگ نورایی نسب(فرمانده سابق سپاه گچساران) داشتند این لوله ها تامین شده و از ایشان هم تشکر می کنم،ان شاءالله هرکجا هستند سلامت و پیروز باشند.

بهزادی ادامه داد:مردم نگران نباشند ان شالله به زودی تعویض و از شکستگی های چند ساله خلاص می شوند، البته جا دارد برای مشکلات آب آشامیدنی تشکری هم از مجموعه نفت، راه و ترابری نفت،راننده هایی که واقعا در زحمت بودند و بخصوص جناب مهندس صیدالی که حالا شاید منطقه نفتی هست و همکاری حق مردم، اما واقعا اینکه شخصا تماس می گرفتند و پیگیر بودند که تانکرهای  آب رسیدند؟،آب به مردم رسیده درحالی درحوزه وظایف ایشان هم نبود.

بنابراین دهبار باباکلان در گفتگو با این پایگاه خبری نیز اضافه کرد: شبکه داخلی آب باباکلان مشکلاتی داشته که در حال پیگیری و رفع مشکل توسط متولیان امر است، اگرچه مسیر اصلی خط انتقال آب از رودخانه زهره به طور موقت تعمیر شده است اما پیگیری هایی نیز در حال انجام است که در آینده نیز شبکه خط انتقال آب روستا را نیز از کنار جاده عبوردهند که نزدیک به 4هزار متر است.

وی افزود:شبکه داخلی آب روستای باباکلان که در کنار منازل مسکونی بعضا دچار فرسودگی و مشکلاتی بود با توجه به اینکه اعتبارات آبفا در این خصوص نیز صفر بود، با همکاری سپاه ناحیه گچساران در بحث محرومیت زدایی این مشکل مرتفع و نیز حدود 600 متر لوله تامین شد.

بهزادی تصریح کرد:بنابراین مشکل فرسودگی شبکه داخلی روستای باباکلان با این 600متر لوله نیز مرتفع خواهد شد، اگرچه اعتبارات پروژه های اب بابکلان چندان هم مناسب نبود اما خیلی از نهادها و دستگاه ها همکاری های لازم را داشتند که همینجا قدردانی و تشکر می کنم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها