نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. دى 1401 - 21:55
همرزم شهید سلیمانی گفت:به خدا قسم خون شهید سلیمانی و مکتب شهیدسلیمانی برای دشمنان نظم به مراتب خطرناک تر از خود او خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار یوسف امیرشکاری، رزمنده و همرزم سردار سلیمانی در آیین بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گچساران گفت:هنوز خاطرات شیرین حاج قاسم را در یاد داریم و من امروز درجمع مردم قدرشناس گچساران هستم چرا که حاج قاسم خدمت به مردم را در حکم دفاع از حرم یاد کرده اند.

وی افزود:سردار سلیمانی فرمودند مردم ایران که جانم هزاران بار فدای آنها باد و روزی درشهر ما که شهر حاج قاسم است هر گونه بحرانی که رخ می داد کسی سراغ مسئولین را نمی گرفت ،یک روز در شهرمان عکسی از حاج قاسم در ورودی شهر نصب شد و نوشتند به شهرحاج قاسم سلیمانی خوش آمدید اما حاج قاسم با شنیدن این اقدام بسیار ناراحت شدند و دستور دادند که عکس را پایین بیاورند و تمثال حضرت امام (ره) وشهداء را نصب کنید.

سردار امیرشکاری تصریح کرد: حاج قاسم فرزند این ملت بود و فرزند پدری بود که خودش می گفت ذره ای مال شبهه ناک وارد زندگی ام نشد و فرزند من سربازی در کاب ولی خدا است،پس فرزندی که در دامان  چنین پدر و مادری رشد و پرورش یافت نیز  حماسه ها خلق کرد و بزرگترین سیاستمداران و ژنرال های نظامی دنیا را به حیرت وا داشت.

رزمنده و همرزم سردار سلیمانی گفت:روزی یکی از ژنرال های نظامی غرب درباره عملیات والفجرهشت اعترافی کرد که این عملیات را در دانشگاهایمان تدریس می کنیم.و اما سوالی پرسید که این عملیات را از صفرتا صد بررسی کردیم و اما هنوز متحیر مانده ایم که رزمندگان شما چگونه آن شب از عرض اروند خروشان گذشتند،بیان کردیم شما هیچوقت نخواهید فهمید که چگونه از اروند عبور کردیم و این تکنولوژی مختص ما شیعیان و محبین اهل بیت علیهم السلام است و ما مادری داریم که همیشه هوای ما را دارد.

رزمنده لشکر 41ثارالله کرمان درادامه اظهارکرد:شب عملیات والفجر هشت آب به شدت متلاطم شدو امواج خروشان اروند صدای وحشتناکی ایجاد می کرد که به حاج قاسم‌نیز خبر دادند و اما حاج قاسم عمق ارادت و شخصیت معنوی خودشان را بروز دادند و گفتند که سلام مرا به رزمندگان برسانید و بگویید هر کدام از غواص ها که داخل آب می روند آب را به پهلوی شکسته حضرت زهرا سلام الله علیها قسم دهند.

سردار امیرشکاری بیان کرد:بعد ها حاج قاسم فرمودندکه مهر مادری حضرت زهرا(س) را در شب عملیات والفجر درک کرده اند ،پس کدام کارشناس نظامی غرب درک چنین موضوعاتی را دارند.حاج قاسم فرمودند بی بی دو عالم رزمندگان ما را از چشم دشمن دور نگه داشتند.سردار سلیمانی در مراسمی خطاب به مادران شهداء فرمودند که شما درجنگ نبودید و اما آن لحظه ای که فرزندان شما درخون خود می غلطیدند من دیدم که حضرت زهراسلام الله علیها و حضرت زینب سلام الله علیها می آمدند و سرفرزندان شما را بلند می کردند و درآغوش می گرفتند و این است چنین شخصیتی که هیچ بن بستی در زندگی، ایشان را متوقف نکرد.

وی تصریح کرد:آنروزی که ۳۰۰ گروه تروریستی در دهه 70 ایران را درگیر ناامنی می کردند به فرمان ولایت به سینه خطر می رفتند و همیشه در وسط میدان بودند، چرا که حاج قاسم ولایتمدار بود.کمتر از ۱۳درصد خاک سوریه دست دولت سوریه بود و تمام مناطق حیاتی این کشور تصرف شده بود و حاج قاسم ماموریت گرفتند که کمک کنند در حالی که می فرمودند رهبرم به من فرمان داده است که بروم .

وی ادامه داد:اما در آن دوران هواپیمای حاج قاسم درجایی فرود می آمد که اول و آخر باند دست دشمن بود و چه کسی جرات این را داشت که با بالگرد به شهری برد که تماما درمحاصره دشمن بود و تمام مسئولین شهر" آمرلی" فریاد استثغاثه سر می دادند اما سردار سلیمانی بیان می کردند که دین من می گوید که به یاری مظلوم بشتابم و چون حاج قاسم برای خدا رفت آمرلی از محاصره بیرون آمد.

رزمنده لشکر 41 ثارلله کرمان درادامه اظهارکرد: حاج قاسم به مردم عراق و سوریه جرات مقابله با داعش را داد. حاج قاسم در جلسه ای فرمودند که "کمتر از سه ماه دیگر پایان داعش و حکومت داعش در این کره‌ی خاکی خواهد بود" و این هم وعده صادقی  از طرف ایشان بود.حاج قاسم روزی درجمع خودمانی بیان کرد که جمله ای خطاب به دشمن گفته ام که "شبی نیست که ما نخوابیم و به شما فکر نکنیم" اما برخی فکر کردند که بلوف نظامی زده ام درحالی که ما شعار نمی دهیم و حرفی نمی زنیم مکر مقدمات آن عمل را انجام داده باشیم.

سردار امیرشکاری بیان کرد:اما چطور می شود که انسان به چنین مرتبه ای از ایمان می رسد بنابراین هرکسی از خدا ترسید پس دشمنان عالم از او خواهند ترسید، حاج قاسم درونش را از غیر خدا خارج کرده بود و این وعده خدا به بندگانش است .

وی افزود:وصیت حاج قاسم این بود که در کنار مزار شهید "حسین یوسف الهی" دفن شود، حاج قاسم از نحوه شهادتش خبر داشت و در آخرین جلسه ای که با ایشان داشتیم گفت که به زودی به دست بزرگترین دشمن دین خدا و مملکت کشته می شوم و بدن تکه تکه شده من را می آورند.حاج قاسم حساب خودشان را با خداوند صاف کرده بود.

رزمنده و همرزم سردار سلیمانی گفت:حاج قاسم بسیار به اهل بیت علیهم اسلام  ارادت داشتند، به خدا قسم خون شهید سلیمانی و مکتب شهیدسلیمانی برای دشمنان نظام به مراتب خطرناک تر از خود او خواهد بود و در هیمن مکان و زمان عهد می بیندیم که هیچ  ذره ای از آرمان های انقلاب و خون شهداء عقب نخواهیم نشست.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها