نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. مهر 1399 - 13:01
مدیرعامل موسسه تامین درمان بسیجیان کشور گفت:در بحث نقشه راه و اعتلای 10ساله بسیج، قرار است این 60درمانگاه فعلی بسیجیان در یک افق ده ساله به 500درمانگاه ارتقاء پیدا کند که مامورت به موسسه تامین درمان واگذار شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عیسی مالمیر،مدیرعامل موسسه تامین درمان بسیجیان کشور در آیین افتتاح مرکزدرمانی شهدای گچساران گفت:موسسه خدمات درمانی بسیجیان در راستای اجرای بند ب ماده 4 اساسنامه بنیاد تعاون، از سال 75فعالیت رسمی اش را شروع کرده و تاکنون در چهار حوزه درمانی،بیمه ای،مددکاری و آموزش و مشاوره در خدمت بسیجیان و مردم است.

وی افزود:جامعه هدف ما صرفا بسیجیان نیستند بلکه محرومین و آحاد جامعه هستند و اینکه بسیج در این راستا قدمی برمی دارد به تعبیر مقام معظم رهبری همه ملت ایران بسیجی هستند و همکاران ما در سراسر کشور به همه مردم عزیز ایران اسلامی ارائه خدمات می دهند.

مالمیر تصریح کرد:در بخش درمانی از سال 75تاکنون بیش از 57هزار متر مربع فضای درمانی در کل کشور در قالب 60درمانگاه احداث شده است که به ارائه خدمات می

پردازند، در سال 75که خدمات شروع شد در قالب 4درمانگاه از 200هزار خدمات تا به امروز به بیش از 4میلیون و 700هزار نفرخدمات در طول سال ارتقاء پیدا کرده است.

مدیرعامل موسسه تامین درمان بسیجیان کشور گفت:در بحث بیمه ای نیز بیمه تامین اجتماعی و بیمه های تکمیلی را داریم و در حال حاضر بیش از 12هزار خانوار تحت بیمه تامین اجتماعی ما شده اند ،در بحث مددکاری مهمترین اقدامی که در بحث تعالی جمعیت داشته ایم بیش از 6هزار زوج را تحت درمان قرار داده ایم که حاصل این تولد بیش از 380نوزاد شده است که این رقم قابل توجهی است.

وی افزود: در بحث مشاوره نیز چندین مرکز مشاوره نیز در سطح کشور داریم که یکی از مشکلات حاد نظام سلامت ما همان بحث سلامت روان است که همکاران ما در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات به بحث سلامت روان هستند.

مدیرعامل موسسه تامین درمان بسیجیان کشور اظهارکرد:در بحث نظام سلامت و حوزه بهداشت و درمان اثر بخشی این حوزه در مقایسه با سایر حوزه ها نیز قابل توجه است و طی یک ری سرچ مرکز پژوهش های مجلس که انجام داده است چه در زمان بحران و غیر بحران این بوده که 43درصد متعلق به بحث سلامت ،حدود 29درصد بحث مسکن و 23درصد هم بحث تغذیه مطرح بوده است،این نشان می دهد هر آنچه که در بحث سلامت هزینه کنیم همان بحث سرمایه گذاری و اثر گذاری است.

مالمیر تصریح کرد:در بحث نقشه راه و اعتلای 10ساله بسیج، قرار است این 60درمانگاه در یک افق ده ساله به 500درمانگاه ارتقاء پیدا کند و مامورت به موسسه تامین درمان واگذار شده است و پیشنهاد این است که از ظرفیت نهادهای مسئول نیز بهره برد و در بحث سلامت هم خیرین خوبی وجود دارد.

وی افزود:موسسه تامین درمان یک تفاوت نسبی با سازمان هایی که ارائه خدمات سلامت می دهند چه در حوزه کشوری و لشکری دارد و  این است که تنها موسسه ای هستیم که در کل کشور عملیات از خرید زمین،طراحی نقشه،ساخت و ساز،تجهیزات و اداره را داریم و موسسه و نهاد مشابهی در سطح کشوری و لشکری نداریم.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها