نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. بهمن 1400 - 12:52
سپاه پاسداران بعد از گذشته 43سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها چه در دوران دفاع مقدس،چه در بحث امنیت، سازندگی و محرومیت زدایی با تمام توان ایستاده است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ باقرپسنده، فرمانده سپاه ناحیه گچساران در آیین اهدای جهیزه به زوج های جوان در این شهرستان گفت:عزت کشور به برکت نعمت ولایت فقیه و رهبری است، امروز جزو کشورهای پیشرفته جهان اسلام هستیم و سپاه پاسداران هم برای دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب به فرمان حضرت امام(ره) تشکیل شد که بعد از گذشته 43سال در تمامی عرصه ها چه در دوران دفاع مقدس،چه در بحث امنیت، سازندگی و محرومیت زدایی با تمام توان ایستاده است .

وی افزود:با توجه به فرمایشان رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان سال گذشته مبنی بر رزمایش کمک مومنانه و مواسات نیز سپاه ناحیه گچساران با جدیت پای کار آمد و در کنار سایر نهادها،خیرین، و دیگر گروه ها حدود 16هزار و 500بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا در سطح شهرستان توزیع کرده است.

پسنده در ادامه گفت:امروز نیز چهارمین مرحله از اهدای جهیزیه به زوج های جوان این شهرستان را داشتیم که در این مرحله 50 سری جهیزیه نوعروسان به نمایندگی از 140جهیزیه جهت حمایت و ترویج امر مقدس ازدواج به زوج های جوان اهدا شد که در مجموع نیز 200 سری جهیزیه تاکنون از طرف سپاه ناحیه گچساران به زوج های جوان اهداء شده است.

وی در ادامه به برخی اقدامات بسیج سازندگی این ناحیه مقاومت هم اشاره کرد و گفت:در بحث محرومیت زدایی نیز 15واحد مددجویی احداث و به بهره برداری رسیدند،80واحدگازکشی منازل با همکاری کمیته امداد و نیز احداث 80 واحد سرویس بهداشتی در سطح شهرستان نیز در دهه فجر امسال نیز به بهره برداری خواهند رسید.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران افزود:در بحث خدمت رسانی به زلزله زدگان سی سخت نیز برنامه احداث 5 واحد مسکونی نیز به این ناحیه مقاومت واگذار و به سرانجام رسیدند، لوله کشی آب شرب و کشاورزی برخی روستاهای محروم شهرستان از دیگر برنامه های این ناحیه مقاومت در بحث خدمت رسانی و محرومیت زدایی بوده است.

وی در ادامه با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی هم گفت:ملت بزرگ ایران اسلامی در سال 57به رهبری امام راحل برای همیشه تاریخ ریشه کفر و طاغوت را در این مملکت خشکاندند،و این انقلاب بعد از گذشته 43سال همچنان زنده و بالنده در مسیرش تا ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت حجت(عج) ادامه می دهد.

 سرهنگ پسنده گفت:باید توجه کرد که انقلاب اسلامی به عنوان نقطه آغاز بیداری اسلامی در عصر معاصر، شروع دوره جدیدی از احیای اسلام ناب محمدی(ص) را نوید داد و سایر حرکت های اسلامی در اقصی نقاط جهان را به حرکت و تکاپو واداشت.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ادامه داد:امروز دشمنان قسم خورده نظام اسلامی هر روز درصدد ضربه زدن به این انقلاب با استفاده از ترفندها و توطئه‌های مختلف هستند که در این راستا  همگان وظیفه داریم برای تقابل با نقشه های شوم دشمنان و استمرار اهداف نظام اسلامی به تبیین مکتب انقلاب اسلامی و اثرگذاری  هرچه بیشتر آن در جهان تلاش کنیم.

وی در پایان تصریح کرد:بنابراین انقلابی که 43 سال پیش در ایران محقق شد امروز مسیرش را عزتمندانه و مقتدرانه سپری می‌کند و در این راه به برکت خون شهیدانش با ثبات‌تر از گذشته در حال حرکت است .

گفتنی است در این آیین 50سری جهیزیه به نمایندگی از 140سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد،در این دیدار نیز از جهادگرانی که در ساخت 15واحد مسکونی مددجویان نقش آفرینی کرده بودند نیز تجلیل و قدردانی شد.

تصاویر را مشاهده کنید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها