نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. خرداد 1399 - 14:04
فرمانده تیپ 48 فتح با اشاره به اعزام گردان های امام حسین (ع) گچساران در مناطق دارای آتش سوزی گفت:بالگردهای نیرو زمینی و هوانیروز سپاه پاسداران و همچنین رزمندگان تیپ 48 فتح در کنار مردم خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،فرمانده تیپ 48 فتح در گفت وگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اقدامات این تیپ در کمک به کنترل و مهار آتش سوزی در جنگل های گچساران گفت:  در راستای رسالت سپاه پاسداران برای مقابله با هر نوع تهدیدی ، این سازمان ماموریت خود را تعریف می کند.

سرهنگ حکمتیان  بیان کرد: تیپ 48 فتح در ماموریت های مرزی در  سالیان مختلف با اقتدار حضور پیدا کرده است، به عنوان مثال در ماموریت های مختلف مانند سیل، زلزله، مبارزه با ویرس منحوس کرونا، محرومیت زدایی و کمک های مومنانه و فعالیت های خداپسندانه حضور فعال داشته است.

وی افزود: با توجه به  آتش سوزی سطح وسیعی از جنگل ها و مراتع گچساران، شورای تامین  برای ورود به این موضوع در خواست حضور دادند، بنابراین یگان و گردان های امام حسین (ع) شهرستان گچساران  و باشت به منطقه اعزام شدند، همچنین به دلیل شدت آتش سوزی و گستردگی وسیع در منطقه، از نیروی زمینی سپاه پاسداران برای فراهم کردن دو بالگرد درخواست صورت گرفت، که از فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران برای توجه ویژه و کمک جهت مهار آتش سوزی از طریق فراهم کردن بالگرد تشکر می کنیم.

حکمتیان گفت: در شب های گذشته آتش سوزی تا حدودی فروکش کرد و سطح گستردگی آن کمتر شد، بنابراین همه یگان ها تیپ  48 فتح اعزام نشدند، اما گردان کمیل و دو گردان امام حسین (ع) گچساران و باشت در منطقه حضور دارند، که برخی از آنها توسط بالگرد به منطقه اعزام شدند و تعدادی دیگر به وسیله خودروهای تاکتیکی به مناطق دیگر اعزام شدند.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها