نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. فروردين 1402 - 9:14
بخشدار مرکزی گچساران سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علی محمد آقایی، بخشدار مرکزی گچساران در  گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت: ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) حساب ۱۰۰ افتتاح و به تبع آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاسیس شد که از ۲۱ فروردین لغایت ۳۱ فروردین  دهه بنیاد مسکن نامیده شده است.

وی افزود: امروز این نهاد خدمتگزار با توجه به نقش و عملکرد چندین ساله خود، از جایگاه خطیر و مهمی در نظام توسعه و عمران و آبادانی روستاهای کشور برخوردار بوده و خدمات بی بدیل و ارزشمندی در راستای رسیدگی و ساخت مسکن محرومین، توسعه عدالت اجتماعی و بسترسازی سازندگی کشور ارائه نموده است.

 بخشدار مرکزی گچساران در ادامه تصریح کرد:با عنایت و حمایت خاصه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تلاش‌های همه جانبه دولتمردان و همت مسئولان و کارکنان خدوم این نهاد خدمتگزار، شاهد نهضت عظیم طرح ملی مسکن، تأمین مسکن برای محرومان و توسعه و عمران روستا‌های کشور هستیم.

آقایی ضمن تقدیر از خدمات این نهاد انقلابی، سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و افتتاح حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) را به مردم قدر شناس بخش مرکزی گچساران به ویژه کارکنان پرتلاش بنیاد مسکن استان و شهرستان تبریک گفته و آرزوی توفیق روزافزون این عزیزان را در راستای تحقق این فرمان ارزشمند امام راحل عظیم‌الشان(ره)، محرومیت زدایی، عمران و آبادانی روستا‌ها و تامین مسکن اقشار مختلف خاصه نیازمندان جامعه را از خداوند متعال مسالت نمود.

 

انتهای پیام/.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها