نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. آذر 1394 - 9:36
آقای روحانی ما مخالف با کار شما نبوده و نیستیم و جنابتان را مذموم نمی کنیم ؛اما از شما می خواهیم لااقل بعد از صرف صبحانه کاری تان برای دلگرمی مسلمانان مظلوم نیجریه کمی از الطاف دیپلماسی خود را شامل حال این مظلومان نمایید!.

به گزارش آفتاب جنوب،اسماعیل زارعی در یادداشتی نوشت :«وایم الله لانصفن المظلوم من ظالمه ولاقودن الظالم بخزا مته حتی اورده منهل الحق و ان کان کارها.»به خدا سوگند! داد مظلوم را از ظالم می گیرم و افسار ظالم را می کشم تا وی را به آبشخور حق وارد سازم، هرچند کراهت داشته باشد.(نهج البلاغه خطبه/136)

 

رئیس جمهوری محترم اکنون که این عریضه را خدمت جنابتان می نویسم ساعت۸:۳۰صبح ۲۴آذرماه است یک روز از حادثه تلخ و تأسف بار حمله ارتش مزدور نیجریه به مسلمانان مظلوم آن دیار میگذرد،خبری که در  رسانه ها بازتاب چندانی نداشت شاید آن ها نیز از خوی اعتدالی جنابتان درس اعتدال و امید در آینده جهان آموخته اند تا خوی انقلابی و دینی خود که یاری مظلوم و مبارزه با ظالم است را از یاد ببرند.

 

جناب آقای روحانی ساعت۸:۳۰صبح ۲۳آبان ماه را به یاد دارید،هنوز ساعاتی از حمله تروریستی پاریس نگذشته بود که جنابتان مراتب تسلیت خود را از آن حادثه تلخ تروریستی به رئیس جمهور و مردم بیگناه فرانسه رساندید؟

 

ما مخالف با کار شما نبوده و نیستیم و جنابتان را مذموم نمی کنیم چرا با فرانسه که یکی از همراهان استکبار در دشمنی با این نظام و انقلاب است را مورد لطف دیپلماتیک خود قرار می دهید،اما از شما می خواهیم لااقل بعد از صرف صبحانه کاری تان برای دلگرمی مسلمانان مظلوم نیجریه کمی از الطاف دیپلماسی خود را شامل حال این مظلومان نمایید.

 

«کونا للظالم خصما و للمظلوم عونا.»

همواره دشمن ظالمان و یاور مظلومان باشید.

 

رئیس جمهوری ساعت۸:۳۰صبح ۲۳آبان ماه در پیامی به "فرانسوا اولاند" رییس جمهوری فرانسه، حوادث تروریستی در پاریس را شدیدا محکوم نمود و بر ضرورت تلاش همگانی برای مبارزه با تروریزم تاکید کرد.

 

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح بود:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای فرانسوا اولاند

رییس جمهور محترم فرانسه

حوادث تروریستی و کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم بیگناه در پاریس موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

اینجانب به نام ملت بزرگ ایران که خود یکی از قربانیان پدیده شوم تروریسم بوده است؛ این جنایات ضد بشری را شدیدا محکوم کرده و به ملت سوگوار و دولت فرانسه تسلیت می گویم.

بی تردید مهمترین پیام جهان در چنین حوادثی، عزم و اراده جدی تر برای مبارزه همه جانبه علیه گروههای تروریستی است.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

احسنت درود بر برادر ولایی عالی گفتی دمت گرم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها