نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. خرداد 1400 - 14:27
حجت الاسلام سعیدی فرد گفت:یک رئیس جمهور مقتدر و منتخب واقعی با اجرای طرح ها و برنامه های تاثیر گزار و بکارگیری نیروهای توانمند و متخصص و دارای قدرت مدیریت می تواند بسیاری از مشکلات کشور را مرتفع کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب؛ حجت الاسلام  محمد مهدی سعیدی فرد، چهره سیاسی گچساران در گفتگوبا این پایگاه خبری تحلیلی، در خصوص اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی گفت:در رابطه با جایگاه انتخابات می توان گفت که مشروعیت دولت ها و عوامل اجرایی به میزان مشارکت مردم بستگی دارد و هر چه قدر میزان آرای شرکت کنندگان بالاتر باشد علاوه بر وجهه جهانی و همایش سرزمینی اعتماد دولتمردان به حمایت و پشتیبانی، آرای مردم هم می تواند زمینه ساز حرکت های عظیم سازندگی باشد.

 

وی افزود:با این وجود نیز، دشمنان منتظر هستند تا مردم با عدم شرکت در انتخابات نسبت به سرزمین و سیستم سرنوشتی خویش تضعیف حرکت کرده تا در مواقع لازم تخریب و عداوت خود را قانونی جلوه دهند، با توجه به اینکه یکی از اصلی ترین شعارهای ما بعد از استقلال شعار آزادی است که انتخابات در واقع آزادی برگزیدن افراد مورد وثوق برای خدمت رسانی خواهد بود.

 

سعیدی فرد در ادامه نیز تصریح کرد: هرچند امید آفرینی در بحث مشارکت مردم می تواند ضمن ایجاد روحیه همدلی و تعهدپذیری در بین اقشار مردم راه را برای حضور نیروهای جوان و متخصص باز کند، و همچنین با امید به ایجاد تحول در سیستم های اقتصادی و فرهنگی و سیاسی راه را برای رسیدن به اهداف نظام و اداره کشور باز کرد که در نتیجه حمایت مردمی می تواند چشم انداز و افق آینده را در سایه امید به بهبود شرایط حاکم بر جامعه روشن کرده و زمینه رشد بهتر و تلاش مضاعف را نیز فراهم آورد.

 

فعالی سیاسی گچساران در ادامه با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح گفت:انتخاب اصلح ضمن اینکه نشانگر هوش و ذکاوت موکلین است، می تواند تلاش برای رسیدن به گام های متعالی را در سایه حمایت همگانی افزایش داد.

 

وی بیان کرد: انتخاب اصلح یعنی اینکه امکان به خطا رفتن کمتر وجود دارد و امکان جذب سرمایه بیشتر و امکان قدرت چانه زنی برای احقاق حقوق عامه افزایش می‌یابد،بنابراین یک فرد اصلح کمتر دچار وسوسه خیانت می شود.

 

سعیدی فرد ادامه داد: یک فرد اصلح امکان خیانت به اعتماد مردم را برای خود حرام می داند، یک فرد اصلح مدیریت و کارآمدی بهتری در جامعه خواهد داشت، از جمله مشکلات امروز جوامع  می توان به بحث بیکاری و ازدواج جوانان ، عدم برنامه ریزی کلان در نحوه مدیریت سرمایه‌ها، نبود زیرساخت های مولد نظیر کارخانجات قطعه سازی، بی توجهی به صنعت علی رغم تاثیر فوق العاده این مهم در جهش کلی جامعه، بحث طلاق، مواد مخدر، تورم لجام گسیخته. خلاصه شدن تلاش دولت مردان در زدن حرف های شعاری و تو خالی، میزان دستمزدها و نبود نظارت بر بازار واردات و صادرات و قاچاق کالاهای خرد و بی ارزش به کشور و ممنوع بودن واردات مورد لزوم اشاره کرد که همه و همه از عدم توجه به انتخاب فرد اصلح بوجود آمده است.

 

وی در ادامه با اشاره به وجود برخی مشکلات در کشومان تصریح کرد:یک رئیس جمهور مقتدر و منتخب واقعی با اجرای طرح ها و برنامه های تاثیر گزار و بکارگیری نیروهای توانمند و متخصص و دارای قدرت مدیریت، می تواند بسیاری از مشکلات کشور را مرتفع کند.

 

سعیدی فرد ادامه داد: یک رئیس جمهور می تواند با انتخاب مدیران لایق ،جهادی،انقلابی و متعهد فرایند سازندگی و ساختارهای اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی کشور را ضمن مدیریت و هدایت به سمت شکوفایی استعدادها و بالندگی؛نیز گام های علمی و عملی را برای آبادانی کشور بردارد.

 

 فعال سیاسی گچساران تصریح کرد: یک رئیس جمهور می تواند با سیاست خارجی در چارچوب اهداف نظام و انقلاب نیز در جهت پیشبرد برنامه ها تلاش کند،ضمن اینکه سه اصل استقلال و آزادی و بحث جمهوریت و اسلامیت را نیز باید همیشه در اجرای برنامه های خود مورد توجه داشته باشد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها