نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. خرداد 1398 - 14:09
خطیب جمعه گچساران گفت:درنتیجه امروز بحث معامله قرن را مطرح می کنند و یک مثلث شوم تشکیل با آمریکا و اسرائیل و عربستان تشکیل دادند و این موضوعات را مطرح کردند که بنا دارند در تیرماه نیز جلسه ای بگیرند که شاید مثلا بشود اسرائیل چند سالی بیشتر عمر کند که باید گفت کور خوانده اید وطبق وعده الهی نابود خواهید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به اهمیت روز قدس گفت:امروزراهپیمایی بسیار باشکوهی در سراسر ایران و برخی کشورهای جهان برگزار شد که به دنیا نشان دادکه وعده الهی در محو اسرائیل محقق خواهد شد.

وی افزود:ازهمه مردم ولایتمدار گچساران که در این راهپیمایی استکبار ستیز شرکت کردند تشکر و قدردانی می کنم.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:صهیونیسم با یهود تفاوت دارد و امروز هم خیلی از یهودی ها در سراسر جهان همپای دیگر مسلمانان روز قدس را راهپیمایی کردند،بحث امروز مقابله با صهیونیسم است چه اسرائیلی و چه آمریکایی اش و باید توجه داشت که این غده سرطانی اسراییل همان عصاره صهیونیسم و استکبار است.

حجازی تصریح کرد: همه کشورهای عربی در 6روز با اسرائیل جنگ کردندو شکست سنگینی هم خوردند ،اولین جنایتکار هم انورسادات رهبر مصر بود، که صلح کمپ دیوید را منعقد کردندتا اسرائیل را به رسمیت بشناسند و همان سالها نیز جایزه نوبل را به وی دادند.

خطیب جمعه گچساران گفت:بحثی که امروزمطرح می شود بحث  معامله قرن این است که می خواهند فلسطینی دولتی داشته باشد اما بدون ارتش، که یکی از بندهای این معامله است، در موضوعات مطرح شده قبل اسرائیل بدنبال گرفتن نیل تا فرات بود که این موضوع به بحث گرفتن خاورمیانه رسید و امروز هم بحث معامله قرن را مطرح می کنند.

وی افزود:استکبار جهانی در جریان برجام بدنبال این بودندکه کاری بکنند و ایران را خلع سلاح کنند و بعد به سراغ معامله قرن بروند،و نتانیاهو هم گفته بود که ما تا ۲۵سال از خطر ایران در امان هستیم که رهبرمعظم انقلاب در پاسخی دندان شکن فرمودند که تا ۲۵سال اسرائیلی دیگر وجودنخواهدداشت و نیازی هم به سلاح هسته ای نیست .

خطیب جمعه گچساران گفت:درنتیجه امروز بحث معامله قرن را مطرح می کنند و یک مثلث شوم تشکیل با آمریکا و اسرائیل و عربستان تشکیل دادند و این موضوعات را مطرح کردند که بنا دارند در تیرماه نیز جلسه ای بگیرند که شاید مثلا بشود اسرائیل چند سالی بیشتر عمر کند که باید گفت کور خوانده اید وطبق وعده الهی نابود خواهید شد.

وی درادامه افزود:حضرت امامراحل  فرمودند که مسلمانان باید روز قدس را روز مسلمین بدانند و همه وظیفه داریم که این شکوه و عظمت را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان  داشته باشبم

امام جمعه گچساران درادامه اظهارکرد:برخی ها به حضرت آقا فرمودند که سلاح هسته ای بسازیم، اما استفاده نکنیم که آقا فرمودن که عاقلانه نیست و نیازی هم به سلاح هسته ای نداریم و مبانی فقهی ما هم اجازه نمی دهد.

حجازی درادامه تصریح کرد:حضرت آقا نیز اخیرا فرمودند که پیشرفت های علمی و دانشگاهی لازم است و اما جریانی راه افتاده است برای کوچک کردن بارعلمی کشور و تضعیف دانشگاه و دانشگاهیان ،در ایران هم کسانی هستند که برای گل زدن آنها پاس هم می دهند و خیانت می کنندکه دانشگاهیان و دانشجویان انقلابی باید متوجه باشند.

خطیب جمعه گچساران درادامه گفت:ارتحال حضرت امامراحل را در پیش داریم و این روز را تسلیت عرض می کنم ، حضرت امام (ره) به عالم و مستضعفین روحیه و امید دیگری دادند در این روز هم انتخاب حضرت آقا به عنوان رهبرجامعه اسلامی صورت گرفت که حضرت امام راحل در خصوص شان و منزلت مقام معظم رهبری فرموده بودند که شما را چون برادری عالم و متقی به مسائل می دانم و دربین دوستان از جمله افراد نادری هستید که چون خورشید روشنی می دهید.

وی افزود:این موضوع مربوط به شهرستان ما نیست و اما به نوعی مربوط به استان و دین ماست ،به یکی از روستاهای دهدشت برای تشییع جنازه ای در ایام شهادت امام علی علیه السلام رفته بودیم که متاسفانه شاهد مواردی خلاف شان مومن ، ایام قدر و ماه رمضان را بودیم.

حجازی تصریح کرد: به برخی از دوستان محترم نیز عرض کردیم که این وضعیت به صلاح نیست که گفتند حاج آقا در این خصوص هیچکسی نباید چیزی بگوید و نیز گفتندکه این آقایان تعمدی این کار را می کنند و اگر کسی هم اعتراضی بکند،حتمانزاع خواهد شد.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:به چند نفر دیگر هم عرض کردیم و شاید حدود 30روحانی در آن مکان بودند و حتی یک نفر هم نفس نکشید و تعدادی از جوانان از فامیل میت که از روستای دیگری بودند؛ هم ماشین و هم بلندگوی مراسم را تصاحب کرده بودند.

وی افزود:درادامه یک فرد ریش سفید را با خودمان همراه کردیم و محترمانه نکاتی عرض کردیم که خیلی هم بد شد ،دوباره به برادر معتمد دیگری گفتیم که چند نفر از افراد دیگر گفتند که حاج آقا مواظب باشید این فرد سابقه آدم کشی و قتل دارد و حواست باشد،این چه معنی دارد بنابراین از برادر محترم جناب آقای مزارعی ،رئیس کل دادگستری استان خواهشی داریم که دستوری بدهند که دادستان محترم دهدشت به عنوان مدعی العموم وارد این موضوع شوند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:باید گفت که رعب و وحشت ممنوع ،قلدری ممنوع و اجرای قانون ؛چرا که مملکت قانون دارد،لذا کسی حق نداشته باشد نسبت به مسائل شرعی تذکر دهد و کسی هم حق نداشته باشد نسبت به اینکه وقت نماز است و میت معطل است و اجازه بدهید نماز خوانده شود و در عوض بگویندکه آقا حق ندارید.

وی افزود:بیان کردیم که این ساز و آوازی که شما هم گذاشته اید حتی برای مراسم عروسی هم مناسب نیست و در شب قدر و شهادت امیرالمومنین علیه السلام قرار داریم و مناسب نیست که می گویند هیچکس هم اجازه ندارد ؛ان شاءالله دادستان محترم دهدشت به عنوان مدعی العموم مسببین این مراسم را احضار کنند و قانونی برخورد کنند و اجازه ندهند از این بی حرمتی ها نسبت به مبانی و احکام شرعی و ماه مبارک رمضان روا داشته شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها