نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. آذر 1397 - 7:09
والله ما معتقدیم آقای تاجگردون انسان باسواد و عالمی است و منشأ اثر است اما این سواد و علمی است که لاینفع و هیچ منافعی برای این حجم از بیکاری و فقر و محرومیت و مظلومیت این شهر نخواهد داشت اما فعالیت های دهان پرکن شعار لیدری الی ماشاءالله وجود دارد و خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اسماعیل زارعی -خوابیم و تو ما را بیدار کن خواب زدگان را کمی توانا بر نفس و خواب اندیشه گان را کمی همت اندیشیدن بده،باز هم صبح تلخی آغاز شد و لیبرال های جامانده و بازمانده انقلابی نما آمده اند اختلاف اندازند و حکومت کنند و این بار مسلخ شان بسیج مستضعفین مظلوم شده است که الحمدلله خدای متعال را شاکریم جنگی بود و رزمی بود و بزمی که امروز امثال چون تاجگردونی بیایند و پز بدهند و خاطره بگویند و عکس بیاندازند و تیری هم بخورند و حاجی گرینوف های جبهه های جنگ را یادشان دوباره زنده شود.

جناب آقای تاجگردون نماینده محترم مردم عزیز و مظلوم شهرستان های باشت و گچساران تنتان سلامت ان شاءالله در عافیت و سلامتی کامل بعد از بیماری به سر ببرید،همه ما واقف بر قانون اساسی و احترام به رای ملت هستیم و این درس را از رهبری معظم انقلاب آموخته ایم و شکی در این حق مسلم تان نیست ،بگذریم در واکنش به یک اظهار سوال و جواب نسنجدیده ای گفته اید بینی و بین الله من اگر این حرف را زده بودم من را تأیید می کردید قطعا نمی کردید؟!!!!.

 عجیب چقدر زود فراموش کار شده اید و شما را به تشخیص آلزایمر باید به استراحت بیشتر و آرامش بیشتری دعوت کرد،نمک خورده نمک دان نمی شکند،این همه لطف و کرم بیکران و بی شائبه شورای محترم نگهبان البته با واسطه دوستان و تمهیدات دوستانه که به شما رسیده است را از یاد برده اید درحالی که خود می دانید با نص صریح ولایت پذیری  با بی ادبی فراوان هنوز حاضر بر برائت از فتنه ۸۸ در مقابل رأی و اراده مردم نشده اید و با گرایشات فراوان چماق داری و قدرت طلبی با زر و زور نشسته و شورای نگهبان را خطاب می کنید؟.

 کلاه خود بالا بیندازید و از این فیض عظیم لذت ببرید،یک جرم اگر در پرونده تان باشد آن هم در قبال ظلمی که در حمایت از دولت فریب و دروغ لیبرال نوکیسه کدخدا پرستی که جز ذلت و فلاکت اقتصادی برای این ملت نیاورده است و آن برجام نافرجام که با این همه دبدبه کبکبه فراوان نتوانستید چند جمله هم از آن را درک کنید چه برسد که بینی و بین الله شک دارم که خوانده باشید با حمایت کورکورانه تان به تصویب رساندید.

امروز می بایست در مقابل این همه درد و رنج ملت پاسخگو بوده و شرمسارانه کاسه گدایی به دست گرفته و ملتمسانه از این ملت طلب عفو می‌کردید،اما انگار زبان جنابتان دراز تر از گلیم تان شده است و هنوز هم این ملت مظلوم را حالا حالاها با ایشان معامله ها در پیش دارید می خواهید و می خواهید ملت رای فدای جیب مبارک و همراهان و خاله خرزوها بکنید.

اما ملت شریف و مظلوم باید بداند که دعوای ما دعوای سیاسی چپ و راست یقه دیپلمات و تسبیح به دست بودن و نبودن نیست والا از جناب رئیس جمهوری روحانی نعوذ بالله مجاهدتر وجود نداشت!!! .

والله ما معتقدیم آقای تاجگردون انسان باسواد و عالمی است و منشأ اثر است اما این سواد و علمی است که لاینفع و هیچ منافعی برای این حجم از بیکاری و فقر و محرومیت و مظلومیت این شهر نخواهد داشت اما فعالیت های دهان پرکن شعار لیدری الی ماشاءالله وجود  دارد و خواهد داشت که همه هم انگشت به دهان می مانند،ملت مظلوم بداند بهار تاجگردون هم رو به افول است همانطور که کارخانه لاستیک سبزش نیامد ناپدید شد همانطور که پتروشیمی خواص مآبانه و خاله خرزویی اش نیامده صاحب وابسته پیدا کرده است.

 برای عده ای از خواص جناب تاجگردون و ریاست ها و مدیریت هایی که رو به افول هستند ،این مدعا نیست این ملت مستضعف و محروم باید بدانند که این راه جز تقویت سیاسی بازان و خاله خرزوهای مرفه بی درد و زجر نکشیده و زالو صفت زرسالاران نیست و هیچ بهره ای نخواهید برد،چرا که خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج دیواری که بر پایه پول های کثیف و دروغ و ابتلائات قدرت پرستی آقای تاجگردون بنا نهاده شده است قطعا فرو خواهد ریخت و بهار تاجگردون پاییز خزانی خواهد داشت.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها