نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. بهمن 1397 - 23:49
دبیر موتلفه گچساران:نماینده مجلس چه عددی است که بتواند اعمال نفوذ کند آن هم نماینده ای که اصلاح طلب است وحداقل در این حوزه ردپایی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عزیزالله رحمانی اصل ،دبیرحزب موتلفه گچساران در واکنش به اظهارات اخیراحمد خورشیدی آزاد اظهارکرد:در رابطه با بحث سازمان تبلیغات فارس ومطالبی که برادر روحانی به عرض سردارخوشیدی رساندند وسردارهم از روی احساس وظیفه مطلبی نوشتند ،طبق تحقیقاتی که از منابع موثق به عمل آوردم ایشان به صورت قرارداد ۶ماهه در لارستان مشغول بود.

 وی افزود:وتلاش سازمان برای کدشناسه ای که بعدا بتواتد استخدام شود به جایی نرسید وسازمان عذرش را خواست نه نماینده لارستان ونه مرحوم ایمانی دنبال مسئولیت برای ایشان نبوده اند چون نیروی سازمان نبوده ویک نفر که شناسه سازمانی ندارد چطور می تواند مدیر کل شود؟ وتلاش آقای شیخ محرابی برای استخدام ایشان در سازمان هم تاکنون به حایی نرسیده است این یک مطلب.

رحمانی اصل تصریح کرد:مطلب دیگر خدمت این برادر روحانی که اطلاعات منصفانه نداده اند این که سازمان تبلیغات نهاد زیر نظر رهبری است نماینده مجلس چه عددی است که بتواند اعمال نفوذ کند آن هم نماینده ای که اصلاح طلب است وحداقل در این حوزه ردپایی ندارد.

وی درادامه گفت:شیخ بزرگوار شانشان بالاتر از این است که این برادر روحانی به عرض جناب سردار رسانده اند به هر حال حقیر به جهت روشن شدن موضوع وظیفه دانستم این مطلب را پیگری نمایم تا ابهامات برطرف گردد.

این درحالی است که در بخشی از مطلب احمد خورشیدی آزاد خطاب به تاجگردون آمده است: حالابه شما توصیه می کنم عجله نکن باهات خیلی کارداریم ،سخنرانی اول راکه دیدی مردم با صفای گچسان زیر باران و علیرغم توطئه هایت چه پیامی به شمادادند و اما سخنرانی دوم را می گذارم وسط شهرباشت و گچساران و با سخنرانی سوم با حضور طوفانی مردان و زنان زخم خورده دیارمان می فرستیمت خانه، دقیقا همانطوری که مردم گچساران و باشت را خانه نشین کردی و مردان کشورمان را با عملکرد دولت بی عرضه ات شرمنده خانواده کردی.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها