نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. آبان 1402 - 10:28
فعال رسانه‌ای گچساران گفت: رسانه‌های آمریکایی و اروپایی به‌جای پرداختن به کشتار کودکان وزنان بی‌گناه غزه با استفاده از تکنیک تحریف، اصل ماجرا را رها کرده و مظلوم‌نمایی و حمایت از رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل را برجسته می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت‌الاسلام هادی خادمی، فعال رسانه‌ای گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه و استاندارد دوگانه رسانه‌های غرب در این خصوص گفت: امپراتوری رسانه‌ای غرب در حمایت از مردم مظلوم غزه و همچنین در واکنش به تظاهرات جهانی علیه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی سیاست سانسور و فریب افکار عمومی را دنبال می‌کنند.

وی افزود: امروز شاهد حمایت از مردم مظلوم غزه در پایتخت‌ها و شهرهای مختلف جهان هستیم اما متأسفانه رسانه‌های آمریکایی و اروپایی به‌جای پرداختن به کشتار کودکان و زنان بی‌گناه غزه با استفاده از تکنیک تحریف، اصل ماجرا را رها کرده و مظلوم‌نمایی و حمایت از رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل را برجسته می‌کنند که به‌جرئت می‌توان گفت که این رسانه‌ها شریک کامل جنایت‌های اسرائیل به شمار می‌روند.

حجت‌الاسلام خادمی با اشاره به اینکه آژانس‌های خبری غرب تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه را توجیه می‌کنند، تصریح کرد: همکاری‌ها و لاپوشانی‌های رسانه‌های حامی رژیم صهیونیستی، تداوم کشتار مردم مظلوم فلسطین را رقم‌زده است درحالی‌که صهیونیست‌ها با وحشی‌گری هرچه‌تمام‌تر به‌طور شبانه‌روز بر سر مردم بی‌دفاع غزه بمب می‌ریزند و به کسی هم پاسخگو نیستند.

فعال رسانه‌ای در ادامه بابیان اینکه تظاهرات اعتراضی اخیر بیانگر مخالفت عمده مردم جهان با اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها در نوار غزه است اظهار کرد: امروز نسل‌کشی در غزه  خشم مردم سراسر جهان را برانگیخته است و میلیون‌ها نفر را در اعتراض به این جنایات به خیابان‌ها کشانیده هرچند این اعتراضات بی‌اعتباری بنگاه‌های دروغ‌پراکنی غرب را به‌وضوح نشان می‌دهد.

وی بابیان اینکه حمایت جهانی از مردم مظلوم غزه نشان می‌دهد که روایت تبلیغاتی امپریالیست غرب چقدر شکننده و دروغ است ادامه داد: رژِم صهیونیستی در بمباران‌ها و حملات هوایی مناطق مسکونی و مراکز درمانی را مورد هدف قرار می‌دهد و در این جنایت‌ها بیش از 11 هزار نفر که بیشترشان هم کودک هستند قربانی شدند که در حقیقت هدف اصلی رژیم غاصب اسرائیل بیرون کردن فلسطینیان و تغییر بافت جمعیتی غزه است.

حجت‌الاسلام خادمی گفت: امروز حمایت از مردم مظلوم فلسطین دیگر منحصر به مرزهای جمهوری اسلامی نیست و حتی مردم خود کشورهایی که حامی صهیونیست‌ها هستند از جنایت سردمدارانشان در نسل‌کشی فلسطینیان به ستوه آمده‌اند لذا گسترش این جنبش اعتراضی می‌تواند به جنگ امپریالیستی _صهیونیستی در نوار غزه پایان دهد.

فعال رسانه‌ای در پایان هم افزود: مبارزه با استکبار برای نظام اسلامی حد و اندازه‌ای ندارد و ملت بزرگ ایران اسلامی با تأسی از مکتب عاشورا همچنان در تقابل با جبهه کفر است امروز همه ملت‌های آزاده دنیا به اقتدار جبهه مقاومت افتخار می‌کنند چراکه برگرفته از آموزه‌های قیام عاشورا، نظام اسلامی و آموزش‌های ارزشمند شهید سلیمانی است.

انتهای خبر/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت