نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. تير 1403 - 14:22
فروشگاه اینترنتی آی بای (iBuy) با فراهم کردن امکان خرید محصولات آمازون در ایران، مشکلات تحریم و محدودیت‌های خرید از خارج را حل کرده است. آی بای با داشتن انبارهای مجهز در ایران، انواع محصولات خاص مانند پروژکتورها، پرینترهای سه‌بعدی و لوازم هوشمندسازی منازل را به صورت عمده وارد کرده و در کمتر از 3 روز به دست مشتریان می‌رساند. همچنین، امکان سفارش مستقیم محصولات آمازون با تحویل کمتر از 2 هفته و ارسال رایگان نیز وجود دارد. با آی بای، خرید از آمازون ساده، سریع و بدون هزینه‌های اضافی ممکن شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،

خرید از آمازون در ایران امکان‌پذیر شد !!!

داستان یک خرید آسان

 

در روزگاری که تحریم‌ها و شرایط اقتصادی خرید از وبسایت‌های خارجی را به یک چالش بزرگ تبدیل کرده‌اند، فروشگاه اینترنتی آی بای (iBuy) به کمک هموطنان ایرانی آمده است. آی بای با ارائه خدمات بی‌نظیر خود، امکان خرید تمامی محصولات از وبسایت آمازون را به ساده‌ترین شکل ممکن برای ایرانیان فراهم کرده است. داستان ما از اینجا شروع می‌شود که چگونه آی بای توانست این مشکل را حل کند.

 

 

آی بای ؛ پل ارتباطی ایران و آمازون

 

فروشگاه آی بای نه تنها تمامی محصولات آمازون را با کمترین کمیسیون به ایران می‌آورد، بلکه به دلیل داشتن انبارهای بزرگ و مجهز در ایران، انواع محصولات خاص مانند پروژکتورها، پرینترهای سه‌بعدی و لوازم هوشمندسازی منازل را به صورت عمده وارد کرده و در اختیار کسبه شهرهای بزرگی نظیر تهران، تبریز، شیراز و ... قرار می‌دهد. این کسبه می‌توانند در کمتر از 3 روز بسته‌های خود را دریافت کنند.

 

 

 تجربه مشتریان از خرید آسان

 

خیلی از مشتریان آی بای این نکته را برجسته کرده‌اند که در این شرایط تحریم و سختی‌های خرید از خارج از کشور، آی بای با داشتن موجودی محصولات آمازون در انبارهای خود، توانسته است این فرآیند را بسیار ساده کند. هموطنان عزیز می‌توانند محصولات موجود در وبسایت آی بای را در کمتر از 3 روز درب منزل خود تحویل بگیرند. یکی از خدمات ویژه آی بای این است که مشتریان می‌توانند فقط با ارسال لینک کالای خود از آمازون به تیم پشتیبانی آی بای، از قیمت محصول در ایران با زمان تحویل کمتر از 2 هفته و ارسال رایگان بهره‌مند شوند.

 

چرا فروشگاه آی بای ؟!

 

در حالی که بسیاری از رقبا فقط سفارشات را با تحویل‌های طولانی‌مدت (20 الی 30 روزه) و با هزینه‌های اضافی ارسال و گمرک و کمیسیون‌های بالا ارائه می‌دهند، آی بای تمامی محصولات موجود در وبسایت خود را در ایران موجود و آماده ارسال دارد. این تفاوت اساسی، آی بای را به انتخاب اول مشتریان تبدیل کرده است. علاوه بر این، آی بای به واردات گجت‌ها و لوازم مهندسی و صنعتی خاصی می‌پردازد که در هیچ جای دیگری از ایران نمی‌توان یافت.

 

 

همکاری با آی بای از نوع دراپ شیپینگ؛ یک فرصت طلایی برای فروشگاه‌های اینترنتی

 

آیا صاحب یک فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام، دیجی‌کالا یا دیگر پلتفرم‌های فروش آنلاین هستید؟ آیا به دنبال یک تامین‌کننده مطمئن و با کیفیت برای محصولات خود می‌گردید؟ آی بای (iBuy) اینجاست تا با ارائه خدمات دراپ شیپینگ، کسب‌وکار شما را به سطح جدیدی ارتقا دهد.

 

آی بای با موجودی بالای خود، قادر است تامین‌کننده‌ای قابل اعتماد برای فروشگاه شما باشد. ما تمامی سفارش‌های مشتریان شما را با برند و لیبل پستی اختصاصی فروشگاه‌تان ارسال می‌کنیم. این یعنی شما می‌توانید بدون داشتن موجودی کالا، محصولات مختلف را در فروشگاه‌تان عرضه کنید و از فروش آن‌ها کسب درآمد کنید.

 

این همکاری نه تنها فرآیند فروش و ارسال را برای شما ساده‌تر می‌کند، بلکه به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه بزرگ، محصولات متنوعی را به مشتریان خود ارائه دهید. با آی بای، از مزایای یک تامین‌کننده قدرتمند بهره‌مند شوید و رشد کنید .

 

تخفیفات و جشنواره‌ها

 

هموطنان عزیز می‌توانند با عضویت در وبسایت فروشگاه اینترنتی آی بای، از جدیدترین تخفیفات و جشنواره‌های فروش باخبر شوند. این امکان به شما این فرصت را می‌دهد که همیشه از بهترین قیمت‌ها و پیشنهادات بهره‌مند شوید.

 

اطلاعات تماس

برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با تیم پشتیبانی آی بای، می‌توانید به صفحه تماس با ما در وبسایت آی بای مراجعه کنید.

نظرات کاربران

تازه های سایت