نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. خرداد 1402 - 12:23
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه گچساران:
فتح خرمشهر تجلی خودباوری و نماد باور به توانمندی داخلی است
حجت‌الاسلام عرفانی گفت:تبیین ابعاد فتح خرمشهر همان اشاعه و تبیین فرهنگ ولایتمداری و اعتلای خودباوری است که همه وظیفه‌داریم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های آینده انتقال دهیم‎.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام عرفانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه گچساران در گفتگو با صبح زاگرس؛ در خصوص تبیین ابعاد حماسه فتح خرمشهر گفت: باید توجه کرد که فتح خرمشهر توسط رزمندگان اسلام و آن‌هم با دستان خالی، این پیام را به گوش جهانیان رسانید که ایران اسلامی هرگز در مقابل نظام سلطه سر تعظیم فرود نخواهد آورد.

وی افزود: سالروز آزادسازی خرمشهر روز غرور ملی و افتخارآفرینی ملت بزرگ ایران اسلامی است. ملتی که با توکل به قدرت لایزال الهی و با تبعیت محض از امر ولایت‌فقیه در ‏مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کرده و اقتدار، عزت، استقلال و عظمت را به ارمغان آوردند.‏

حجت‌الاسلام عرفانی ادامه داد: سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی نام‌گرفته است که از روزهای بزرگ و ماندگار در تاریخ کشورمان به شمار می‌رود چراکه حضرت امام (ره) در وصف فتح خرمشهر این‌گونه می‌فرمایند که «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و همین کلام امام راحل خود گواه بزرگی، عظمت و اثرگذاری این روز ارزشمند است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه گچساران گفت: فرزندان این مرزوبوم در دوران دفاع مقدس جانانه مقابل دشمن بعثی مقاومت کردند و با ایثار، فداکاری، جان‌فشانی، گذشت، مجاهدت، صبر و استقامت نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشورمان ضمیمه خاک دشمن شود.

حجت‌الاسلام عرفانی تصریح کرد: اتحاد، همدلی و اطاعت از رهبری رمز موفقیت و پیروزی ملت بزرگ ایران در تمام عرصه‌ها خواهد بود و فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس نماد تجلی، ایستادگی و ایمان داشتن به توانمندی‌های داخلی است و تا زمانی که متکی به توانمندی، امکانات و منابع داخلی کشورمان باشیم شاهد پیشرفت، توسعه و موفقیت در تمامی عرصه‌ها خواهیم بود.

وی در پایان بابیان اینکه فتح خرمشهر از بزرگ‌ترین رخدادهای تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، افزود: تبیین ابعاد فتح خرمشهر همان اشاعه و تبیین فرهنگ ولایتمداری و اعتلای خودباوری است که همه وظیفه‌داریم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های آینده انتقال دهیم‎.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها