نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آبان 1402 - 13:48
فعال فرهنگی گچساران گفت: امروز برانگیختگی افکار عمومی علیه رژیم اشغالگر قدس و موج حمایت جهانی از مردم فلسطین، شکستی بزرگ‌تر از عملیات طوفان الاقصی برای صهیونیست‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت‌الاسلام مهران ذبیحی نژاد، فعال فرهنگی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: عملیات طوفان الاقصی شکست سختی به حیثیت و هویت صهیونیست‌ها وارد ساخت و رژیم صهیونیستی برای جبران این شکست غیرقابل ترمیم اقدام به نسل‌کشی در غزه می‌کند که در واکنش به این جنایات وحشیانه حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین وظیفه امت اسلامی است.

وی افزود: البته باید توجه کرد که اسرائیل غاصب از 75 سال پیش اشغال سرزمین‌های فلسطینیان را آغاز کرد و در طول این چند دهه نیز از هیچ جنایتی علیه مردم فلسطین دریغ نکرده و همواره نسل‌کشی‌اش را ادامه داده است درحالی‌که سازمان‌های بین‌المللی در برابر جنایت صهیونیست‌ها همچنان سیاست سکوت را در پیش‌گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام ذبیحی نژاد در ادامه با اشاره به دلیل بی‌تفاوتی برخی سیاستمداران کشورهای اسلامی در قبال جنایات صهیونیست‌ها تصریح کرد: دولتمردان و سیاستمداران برخی کشورهای اسلامی به‌تمام‌معنا سرسپرده غرب هستند و منافعشان در حمایت و همراهی با نظام سلطه تأمین می‌شود و بیم آن رادارند که موقعیتشان در معادلات سیاسی هم به خطر بیفتد که به همین دلیل برخلاف خواست مردم کشورشان کماکان با رژیم صهیونیستی رابطه سیاسی و اقتصادی دارند.

فعال فرهنگی گچساران در ادامه اظهار کرد: حقیقتاً امروز رژیم صهیونیستی با تخریب خانه‌ها و قتل‌عام مردم غزه به‌ویژه زنان و کودکان، این هدف را دنبال می‌کند تا فلسطینیان از سرزمین خود کوچ کنند و حتی آن باریکه غزه را نیز به تصرف خود دربیاورند که بدون شک ملتی که اهل مقاومت و ایمان است پیروز میدان‌ها خواهد بود و صهیونیست‌ها این بار هم شکست خواهند خورد.

وی در ادامه بابیان اینکه جنایت‌های وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه، رسوایی دوباره اتحادیه اروپا و مجامع بین‌المللی را در پی داشته است گفت: مجامع بین‌المللی به‌جای اجرای عدالت مورد انتظار فلسطینیان و همچنین خاتمه دادن به کشتار مردم بی‌پناه غزه توسط رژیم غاصب اسرائیل، همچنان در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فن‌آوری از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام ذبیحی نژاد یادآور شد: امروز برانگیختگی افکار عمومی علیه رژیم اشغالگر قدس و موج حمایت جهانی از مردم فلسطین، شکستی به‌مراتب بزرگ‌تر از عملیات طوفان الاقصی را برای صهیونیست‌ها رقم‌زده است اگرچه طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل را درهم شکست اما امروز تظاهرات ضد صهیونیستی را در بیش از 100 کشور جهان نظاره‌گر هستیم.

 انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها