نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. آبان 1402 - 10:00
هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی گفت: امروز جهان در حمایت از مردمان مظلوم فلسطین دچار یک شکست فاحش شده است و ایالات‌متحده آمریکا و متحدانش، عاملان اصلی جنایت و نقض حقوق کودکان فلسطینی در غزه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اورنگ نارکی، نویسنده و کارگران تئاتر در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه گفت: مردم فلسطین به‌ویژه کودکان چندین دهه است که توسط صهیونیست‌ها در فضای سکوت و همدستی دولتمردان آمریکایی به شهادت می‌رسند و جوامع غربی مدعی حقوق بشر هم توجهی به قتل و عام و نسل‌کشی کودکان فلسطینی توسط این رژیم سفاک نمی‌کنند. 

وی با اشاره به اینکه کودکان قربانیان اصلی حملات رژیم صهیونیستی به غزه را شامل می‌شود، افزود: حمله جنون‌آمیز رژیم اشغالگر قدس به بیمارستان المعمدانی غزه اوج رذالت و توحش رژیم کودک کش اسرائیل را در مقابل چشمان مردم دنیا به نمایش گذاشت و حقیقتاً صهیونیست‌ها تا به امروز انتقام شکست خود در عملیات طوفان الاقصی را از کودکان، زنان و مردان غیرنظامی گرفته‌اند.

نارکی بابیان اینکه رژیم غاصب اسرائیل به‌زودی در خون کودکان مظلوم غزه و خشم مسلمانان جهان غرق خواهد شد، اظهار کرد: رژیم کودک کش اسرائیل چندین دهه است که با مصونیت کامل قضایی از سوی جوامع استکباری به اعمال جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین ادامه می‌دهد درحالی‌که بیشتر دولتمردان و سیاستمداران جهان غرب به سرکردگی آمریکای جنایتکار عملاً ماشین کشتار مردمان فلسطینی توسط این غده سرطانی را تقویت و حمایت می‌کنند.

کارگردان گچسارانی تصریح کرد: بنابراین جهان در حمایت از مردمان مظلوم فلسطین دچار یک شکست فاحش شده است و به‌وضوح مشخص است که ایالات‌متحده آمریکا و متحدان آن، عاملان اصلی جنایت و نقض حقوق کودکان فلسطینی در نوار غزه هستند.

وی بابیان اینکه حملات هوایی و بمباران لحظه‌ای غزه با چراغ سبز آمریکا صورت می‌گیرند، افزود: اگرچه رئیس‌جمهور آمریکا به‌کرات هم گفته است که حمایت آمریکا از رژیم اسرائیل، تزلزل‌ناپذیر است. این موضع‌گیری جو بایدن این مسئله را می‌رساند که هر آنچه رژیم اشغالگر قدس تاکنون انجام داده و در ادامه نیز انجام می‌دهد، کاملاً مورد تائید و حمایت دولتمردان آمریکایی است. 

نارکی گفت: مسئله آزادی قدس شریف و فلسطین مربوط به تمام بلاد اسلامی است، به‌طوری‌که مسلمانان جهان بايد تلاش كنند تا با به وجود آوردن يک وحدت كامل به فرياد ملت مظلوم فلسطين برسند و حمايت قاطع خود از فلسطینیان را به‌درستی نشان دهند. لذا اقدامات شجاعانه رزمندگان فلسطینی‌ در عملیات طوفان الاقصی به‌وضوح نشان داد که می‌شود ریشه و بنیان رژیم صهیونیستی را از بین برد بنابراین همه کشورهای مسلمان باید غیرت اسلامی و دینی خود را نشان دهند و همه در حمایت از این ملت شجاع، به میدان بیایند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها