نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. فروردين 1399 - 12:12
جهاد علیه کرونا همچنان ادامه دارد؛
دانشجویان جهادگر گچساران در خط مقدم اقدام و عمل+تصاویر
گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی گچساران برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در این شهرستان، در حوزه‌های مختلف اطلاع رسانی،ضدعفونی معابر، تولید ماسک بهداشتی،اهدای خون، و نیز کمک به مناطق محروم اقدامات زیادی انجام دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حدود چهار هفته است که کرونا ویروس یا همان "کووید19"در کشورمان جولان می‌دهد و تاکنون آمار رسمی مبتلایان به این ویروس از مرز 18هزار نفر گذشته و جان بیش از یک هزار و دویست نفر را گرفته است.

در برابر این آمار‌های نگران کننده، تنها توصیه اثرگذار پزشکان و محققان درهمه دنیا، رعایت اصول بهداشتی، ضدعفونی کردن اماکن عمومی و قرنطینه خانگی است،در همان روز‌های ابتدایی شیوع این بیماری، گروه‌های جهادی بسیج برای خدمت به مردم در این روز‌های سخت وارد جبهه مقابله با کرونا ویروس شدند.

دانشجویان بسیجی نیز در کنار دیگر جهادگران این روز‌ها با تشکیل جبهه مقابله با کرونا به صورت شبانه‌روزی و با انجام اقداماتی همچون ضدعفونی معابر و اماکن عمومی ،راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک بهداشتی، توزیع بسته های حمایتی دربین خانواده های نیازمند،اهدای خون و ... تلاش می‌کنند تا سهمی در ریشه‌کن کردن این ویروس خطرناک داشته باشند.

دانشجویان جهادگر امروز هم مانند گذشته وارد میدان اقدام و عمل شده اند و همه در کنار هم در تلاش هستند تا به مقابله جدی با کووید19 بپردازند؛ ویروسی که اول از همه قصد نابود کردن روحیه، امید و شادی را در مردم دارد و سپس جان آن‌ها را مورد هدف گرفته است.

درادامه تصاویری از اقدامات جهادگران بسیج دانشجویی این شهرستان علیه کرونا، با همکاری جوانان هیات عشاق الحسن علیه السلام گچساران را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها