نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. اسفند 1400 - 13:33
به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) انجام شد؛
اقدامات جهادگران گچسارانی در روزهای کرونایی+تصاویرو فیلم
جهادگران گچسارانی با توجه به شیوع ویروس کرونا در این شهرستان باز هم به میدان عمل آمده اند تا در ادامه کمک های مؤمنانه نقشی در جهت کمک به خانواده های بی بضاعت و نیازمند داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در هیاهوی خبرهای تلخ کرونایی این روزها، شنیدن خبرتلاش نیروهای مخلص و بی ادعایی همچون گروه‌های جهادی گچساران برای خدمت به مردم در راستای کمک های مومنانه، نویدبخش روزهای بهتر است.

جهادگران بسیجی گچساران با توجه به شیوع ویروس کرونا در این شهرستان باز هم به میدان عمل آمده اند تا در رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه نقشی در جهت کمک به خانواده های بی بضاعت و نیازمند داشته باشند که به این نقش آفرینی ها افتخار هم می کنند.

میلاد ولایتی نیا، مسئول گروه جهادی امام خامنه‌ای گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت: این گروه جهادی در هفتمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان با حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، ۱۴۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر ناشی از کرونا در روستاها و مناطق محروم شهرستان توزیع کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز دستگیری از ایتام، نیازمندان و مشاغل آسیب دیده از کرونا بیش از پیش ضرورت دارد، افزود: فقرزدایی و محرومیت‌زدایی در روزهای شیوع ویروس کرونا باید بیش از گذشته انجام گیرد.

مسئول گروه جهادی امام خامنه ای یادآور شد:جهت ادامه برنامه های جهادی و کمک به محرومین از خیرین توانمند و نهادهای دولتی و انقلابی درخواست کمک و همکاری داریم و در پایان از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به جهت حمایت این رزمایش تقدیر و تشکر می کنم.

تصاویر را مشاهده کنید.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها