نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. اسفند 1399 - 14:33
گروه های جهادی شهرستان گچساران دوشادوش سایر دستگاه ها و نهادها در منطقه زلزله زده "سی سخت" به مردم خدمات رسانی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،این روزها در تب و تاب اتفاقات مختلف سیاسی ، تبلیغات انتخاباتی و نیز به زعم برخی بی توجهی ها،بازهم این جهادگران بسیجی هستند که با عزیمت به مناطق زلزله زده "سی سخت"، با زلزله زدگان همنشین می شوند تا بر رسالت ذاتی بسیج همچنان پایدار بمانند.

گروه های جهادی با هدف خدمت به مردم سی سخت رهسپار این مناطق شده اند درحالی که آستین‌های همت را در کنار سایر دستگاه ها و نهادها بالا زده‌اند تا مرهمی بر زخم‌های آسیب‌دیدگان ناشی از زلزله باشند.

جهادگران بسیجی از ساعات اولیه وقوع زلزله سی سخت به یاری زلزله زدگان شتافتند و همچنان جانانه و مخلصانه پای کار مردم هستند،گروه های جهادی در سی سخت با انجام اقداماتی همچون پخت و پز غذا، پخش غذا، توزیع کمک‌های مردمی بین زلزله‌زدگان، آواربرداری ، تفکیک خانه های تخریب شده، کمک رسانی به تردد و بازکردن راه ها نیز همت کرده اند.

بنابراین وقتی صحبت از خدمت به زلزله زدگان سی سخت می‌شود اولین گروهی هم که به ذهن می آید، همین گروه‌های جهادی بسیج است که با وجود اینکه بیشتر جهادگران در سن و سال جوانی هستند اما یاری به هم استانی های زلزله زده را در اولویت برنامه هایشان جا داده‌اند. 

شاید در دهه های گذشته که این گروه های جهادی شکل گرفت، مردم چندان شناختی بر روی آنها نداشتند؛ اما در حال حاضر فعالیت گروه های جهادی به قدری گسترش پیدا کرده که گره گشای بسیاری مشکلات در سراسر جغرافیای کشورمان هستند.

درادامه اقداماتی از گروهای جهادی گچساران در سی سخت را مشاهده کنید.

 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها