نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. آبان 1400 - 13:13
ارائه خدمات این گروه‌های جهادی شامل ویزیت رایگان پزشکی، واکسیناسیون کرونا ، احداث منزل مسکونی مددجویان، میز خدمت، مشاوره‌ خانواده،کمک مومنانه،واکسیناسیون دام، نظارت بر اصناف و ضدعفونی مدارس است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رزمایش اقتدار جهادگران بسیج در سپاه ناحیه گچساران با رمز «یا محمد رسول الله(ص)» و به منظور اعزام گروه‌های جهادی خدمات‌رسان به مناطق محروم آغاز شد.

سرهنگ باقر پسنده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این آیین ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت:درحقیقت بسیج منشاء خیرات و ثمرات زیادی برای نظام اسلامی بوده و این نقش آفرینی را می توان در تمامی عرصه های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی،فرهنگی و ...کشورمان به وضوح نیز نظاره گر بود.

وی افزود:بنابراین امروز نقش بسیج در تمامی عرصه ها انکار ناپذیر است، بسیج چه در دوران دفاع مقدس و چه در سال های بعد از آن تا به امروز، همواره تاثیرگذار واقع شده و در خط مقدم دفاع از ارزش های اسلامی دستاوردهای فراوانی برای نظام اسلامی به ارمغان آورده است.

پسنده ادامه داد:به برکت خون شهداء،رهنمود‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری امروز تفکر و فرهنگ بسیجی مرزها را در نوردیده و دشمنان را در بسیاری از میدان ها زمین‌گیر کرده بنابراین هرجا تفکر و اندیشه بسیجی وارد میدان شد درنتیجه موفقیت ها و پیروزی های بسیار چشمگیری نیز به همراه داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:باید توجه کرد که بسیج در گام دوم انقلاب میدان دار پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است، چرا که بسیجیان به شایستگی تمام نشان دادند که در عملیاتی کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیشرو هستند بنابراین اینروزها هم جهادگران بسیجی به عنوان سفیران کار و خدمت‌رسانی به آحاد مختلف مردم به شمار می روند.

وی درادامه گفت:امروز گروه های جهادی گچساران در بخش های مختلف تولیدی و رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال، کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی ، انجام طرح‌های محرومیت‌زدایی، کمک به تسهیل ازدواج جوانان، ساخت و ترمیم مسکن محرومان، اجرای طرح‌های مربوط به آب و کشاورزی، مبارزه با بیماری منحوس کرونا ،رزمایش کمک مومنانه،ویزیت و خدمات رایگان پزشکی نقش‌آفرینی می‌کنند.

پسنده افزود:بنابراین در هفته بسیج نیز رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران بسیجی با رویکرد انعکاس ظرفیت‌ها و توانمندی گروه های جهادی این شهرستان آغاز شده درحالی که امید آفرینی در سطح جامعه از اهداف مهم این رزمایش است.

براین اساس 11گروه جهادی به استعداد150 نفر در این هفته به جامعه هدف نیز خدمات رسانی خواهند کرد. هرچند گفتنی است از 29 آبان تا پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

ادامه نیز تصاویر این رزمایش را مشاهده کنید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها