نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. بهمن 1399 - 23:23
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:با توجه به زلزله شب گذشته در شهر "سی سخت" گروه های جهادی این شهرستان جهت کمک و خدمت رسانی در صورت نیاز اعزام خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سرهنگ باقر پسنده، فرمانده سپاه ناحیه گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت: گروه های جهادی ناحیه مقاومت بسیج گچساران برای حضور در مناطق زلزله زده شهرستان دنا(سی سخت) سازماندهی شده اند، که درصورت نیاز جهت خدمات رسانی با تجهیزات و امکانات کافی به منطقه اعزام می شوند.

وی افزود:بنابراین امروز سپاه و بسیج در کنار ماموریت ها و رسالت های اصلی خود موضوع کمک و خدمت رسانی به هموطنان در حوادث مختلف را با قوت انجام می دهد و به عنوان خادمان مردم از هیچ فرصتی برای خدمت رسانی دریغ نخواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه گفت:کمک های مردمی شهروندان گچسارانی نیز جهت کمک رسانی در منطقه زلزله زده سی سخت در حال جمع آوری است که بزودی اولین محموله نیز به این منطقه ارسال خواهد شد.

براین اساس ،زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ دهم در مقیاس ریشتر ساعت ۲۲ شب گذشته شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند که بر اساس آخرین گزارش، این زلزله خسارت جانی به دنبال نداشته است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها