نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. بهمن 1398 - 0:38
عصر امروز همایش حامیان هومان عسکری کاندیدای انتخابات حوزه گچساران و باشت با حضور 3 لیدر اصلی قشقایی ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، همایش حامیان "هومان عسکری" کاندیدای انتخابات حوزه گچساران و باشت با حضورعلی فولادی وندا، زهره فولادی وندا و احمد خورشیدی آزاد در گچساران برگزار شد.

هومان عسکری ،کاندیدای انتخابات مجلس ‌در جمع حامیانش در تالار ستاره شب،گفت:یک ضرب المثل معروف لری داریم که "دست شکسته کار ایکنه اما دل شکسته کار نیکنه"؛پس آگاه باشید‌که مردم حوزه‌ انتخابیه من دلشان شکسته است و این دوره همه با هم دل شکسته شهروندان گچسارانی و باشتی را در دوم اسفندماه التیام خواهیم داد.

وی افزود:انشالله فردا فلک خواهیم کرد،ان شالله فردا ساعت ۳بعد از ظهر با تمام وجود همه و همه از ترک ، لر ، بختیاری، اصفهانی،بهبهانی و... دست در دست هم برای ریشه کنی تبعیض ، بی عدالتی و قوم گرایی، مقدمه اش را خواهیم چید تا نتیجه آنرا در دوم‌ اسفندماه با هم برای نسل امروز و جوانانمان و برای آیندگان نیز بچینیم.

عسکری اظهارکرد:درپایان حرف آخرم را امشب اینگونه به پایان می رسانم که ایل من قشقایی دردوم اسفند مصداق این جمله است که این روزها قشقایی برقرار و زنده است و ایل قشقایی را همانند دریا در نظر بگیرید.

درادامه نیز احمد خورشیدی آزاد،از چهره های سیاسی کشور در این همایش در جمله ای خطاب به برخی ها گفت: فردا ادبتان می کنم ، دکتر هومان می گیرد و من فلک تان می کنم.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها