نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. خرداد 1400 - 13:25
ای کاش طراحان این نوع برنامه ها تدبیر و تفکر بهتری برای معرفی منزلت والای شما که الگو هستید، می کردند تا کرامت وبزرگی شما زیر سئوال نرود و بدانند" سید ناصر حسینی پور" همان فرزند رزمنده ساده زیست با ده ها فضیلت دوستداشتنی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،چند قدمی بیشتر تا حضور مردم در مهم ترین صحنه سیاسی کشور باقی نمانده است، آنهم انتخاباتی که نه تنها آینده ای ۴ ساله بلکه تحولات کشور در آینده های دورتر را نیز تحت تأثیر خود قرار می دهد بنابراین می طلبد که افکار عمومی برای تصمیم گیری عقلانی و منطقی آمادگی لازم را پیدا کنند و انتخاب خود را از بُعد هیجانی به بُعد عقلانی تغییر دهند.

این روزها نیز حوزه انتخابیه گچساران و باشت علاوه برانتخابات ریاست جمهوری،شورای شهر و روستا نیز انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم را یدک می کشد و امسال نیز با حضور چهره های جدید در این کارزار انتخاباتی می رود تا شاهدحضوری پرشور و رقابتی تنگاتنگ در این حوزه انتخابیه هم باشیم.  

بنابراین،حضور چهره های جدید و مطرحی همچون سید ناصر حسینی پور، علیمراد جعفری، هومان عسکری، ریحان محمدپور،محمود فاطمی،هوشنگ گرجی زاده و ...تنور انتخابات را بیشتر از گذشته نیز در شهرستان های گچساران و باشت گرمتر کرده است.

با رد صلاحیت دو چهره سرشناس انتخابات گچساران و باشت یعنی "سید قدرت حسینی بحرینی" و "ساسان تاجگردون"، به تحلیل بسیاری از کارشناسان "سید ناصر حسینی پور" که اخیرا از حوزه انتخابیه تهران و شمیرانات به حوزه گچساران و باشت عزیمت کرده است به نوعی شانس اول انتخابات میان دوره ای مجلس به شمار می رود که در این خصوص باز هم باید منتظر تحلیل های روزهای آینده بود.

این در حالی است که موضوع استقبال از "سید ناصر حسینی پور" در روزهای اخیر بحث داغ رسانه ها و شبکه های مجازی بوده است که لازم است نکاتی هر چند مختصر در این خصوص یادآور شد تا وجهه و قداست وی که سالها جسم وجاش در تعب ، سختی و عسرت گرفتار خون آشامان بعثی بود در نگاه خیلی از ارادتمندان وی نیز کم نشود اگرچه پیش خدا محفوظ است.

جناب آقای حسینی پور،اگرچه منزلت و شان شما بالاتر از هر عنوانی است اما چنین افرادی در تعریف و تمجیدهای کاذب، شخصیت معنوی جنابعالی را خدشه دار می کنند.

بنابراین در حدیث داریم که تعریف و تمجیدهای غلو آمیز نیز دشمنان انسان را بیشتر می کند، لذا همین سادگی و بی آلایشی شما در گفتار و رفتار بهترین الگو برای منزلت والای شماست و بهترین تعریف برای معرفی شما در انظار همگان ،با این وجود راه انداختن این نوع استقبال ها  و کاروان راه انداختن ها مسبوق به سابقه است و نمره شیرینی به همراه نداشته، تأکید می شود و به دوستان یادآوری کنید.

اگرچه این احساساتی که اکنون در حال شکل گیری و از باب احترام برای حضرتعالی به عمل می آورند به شما ضربه حیثیتی می زند،هرچند منشا دلسوزانه ندارد و اگر دارد پس نیاز به بازنگری دارد.

ای کاش طراحان این نوع برنامه ها تدبیر و تفکر بهتری برای معرفی منزلت والای شما که الگو هستید، می کردند تا کرامت وبزرگی شما زیر سئوال نرود و بدانند" سید ناصر حسینی پور" همان فرزند رزمنده ساده زیست با ده ها فضیلت دوستداشتنی است.

اگرچه ذات انتخابات تعريفات و تمجیدات کاذب را نیز به همراه دارد، اما هر شخص و شخصیتی یکسری خط قرمزهایی دارد که آبرو و شأن و منزلت او نباید دستخوش غوغا سالاری اطرافیان نیز قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها