نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. خرداد 1400 - 9:02
قشقایی آنقدر زخم خورده که دیگر فرق شمشیر دوست و دشمن را می داند و نمی‌خواهد دوباره بازیچه سیاسیونی شود که جزء در تبلیغات ، اسمی از قشقایی نمی‌آورند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اخیرا مصاحبه‌ای از هومان عسکری کاندیدای انتخابات میاندوره ای گچساران و باشت منتشر می شود که برای خیلی از افراد غیرقابل باور بود. در حالی که وی با تعاریف خیلی خاص از "غلامرضا تاجگردون" نماینده رد اعتبار شده گچساران و باشت ، وی را غیر قابل تکرار ، بسیار قوی و با کارنامه معرفی کرده و گفته کارهایی که او کرد و مسئولیت‌هایی که به عهده وی بوده در کشور خصوصاً منطقه جنوب از عهده فرد دیگری نیز بر نخواهد آمد؟!.

بنابراین،اغراقی که شاید خود تاجگردون  هم با پوزخند به آن نگاه کند!.اما جالبترین قسمت مصاحبه اش آنجایی بود که بیان کرده انتقادها از تاجگردون یا احساسی هستند یا سیاسی!!!.

پس با این وجود باید سوال کرد که جناب آقای عسکری ، انتقادهای شما و آن سخنرانی‌های طوفانی علیه تاجگردون احساسی بود یا سیاسی؟،آن همه نقد تند علیه تفکر تاجگردون و عملکرد تاجگردون در انتخابات مجلس در سال ۹۸ چه توجیهی دارد؟،تاجگردون عوض شده یا شما ؟!.

البته از کسی که در بابامیدان یکباره تصمیم گرفت علی رغم راهنمای چپ به راست بپیچد و کاندیدای گچساران شود هم نمی شود انتظار بیشتری داشت!.ولی اگر به حرفهای خود اعتقاد دارید چرا روبروی تاجگردون کاندیدا شدید؟ چرا کمک نکردید وی مجدد انتخاب شود؟چرا با رقبای تاجگردون همدست شده و بر وی تاختید؟نکند این روزها بوی گندم ری به مشامتان خورده است؟.

جناب عسکری ، نمی دانم این عسکری واقعی‌تر است یا آن عسکریِ یک سال پیش ، اما شک نکنید آن خوابی که دیده‌اید تعبیر نخواهد شد و مردم به کسی رای می‌دهند که می‌دانند با مجلس انقلابی فعلی و دولت انقلابی آینده همسو هستند نه کسی که "میرحسین و کروبی" را امروز سرمایه نظام می خواند و بعداً آن را توجیه می کند.

قشقایی آنقدر زخم خورده که دیگر فرق شمشیر دوست و دشمن را می داند و نمی‌خواهد دوباره بازیچه سیاسیونی شود که جزء در تبلیغات ، اسمی از قشقایی نمی‌آورند.جناب حقوقدان ، عمر تفکر سیاسی شما به پایان رسیده ، با تک ماده قومیت ، پنجِ شما ده نمی‌شود و از این نمد کلاهی برای شما نیست ،پس  بی خود تقلا نکنید .

مسلم کاویانی

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها