نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. بهمن 1398 - 22:52
هومان عسکری:خطاب با آن دسته از کسانی که از روی هوا و هوس رای می دهند می گویم که اگر براساس هوا و هوس رای دادید،آن دنیا نه هومان عسکری و نه فرد دیگری جای قبر شما نخواهد خوابید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هومان عسکری،کاندیدای انتخابات مجلس در جمع حامیانش در ستاد انتخاباتی اش گفت:جوانان شهرم آرام و آسوده باشید و پرانگیزه و امیدوار که در ساعات اولیه روز سوم اسفندماه شاهد یک شگفتی خواهید بود، روز بزرگی که روز جشن جوانان این شهر هم خواهد بود.

وی افزود:جوانان شهرم با قدرت و با امید به آینده گام بردارید و در چهل ساله دوم انقلاب این نسل جوان است که داعیه دار تمدن نوین اسلامی خواهد شد ،چرا که پشتکار ایرانی نگین عالمیان خواهد شد.

عسکری اظهار کرد:از همه برادران لر و ترک زبان و دیگر اقوام ‌و شهروندان عزیزم که در این مدت درکنار من بودند و صادقانه همدلی کردند و امیدها دادند و نوید آینده ای درخشان را با همدیگر سرودیم؛ روز دوم اسفند ماه‌ با این اشاره انگشتان دست تان نیز قوم گرایی، تبعیض و بی عدالتی از این شهر رخت برخواهد بست.

وی گفت:به شایعات گوش ندهید چرا که از روز اول حضورم در صحنه انتخابات، برخی ها به این شیوه متوسل شدند و گزارش خلاف دادند، تطمیع کردند، بسته های تشویقی دادند و بدنبال رد صلاحیت بنده بودند و امروز هم بدنبال شایعه افکنی میان شما هستند و بدانید که ما زبالاییم و بالا می رویم و این شماها هستید که باید به سمت من  ائتلاف ‌کنید و نه من به سمت شما.

کاندیدای انتخابات مجلس اظهار کرد:از روز اول رعایت اخلاق انتخاباتی را گوشزد کردم و همه کاندیداها امروز رقیب هستند که بعد از انتخابات مشاوران خوب من هستند ،در چهل ساله دوم انقلاب با استفاده از تجربیات آنها باید جوانان را به سوی امیدی نوید بخش سوق دهیم.

وی تصریح کرد:من نه بدنبال خرید رای هستم ؛چرا که اگر رای شما را خریدم کسی بالاتر در مجلس من را نیز خواهد خرید و اگر رای شما را به قند و شکر، روغن و...فروختید من نیز شما را به مافیا خواهم فروخت.

وی اظهار کرد:تشکر می کنم از همه کسانی که در این مدت همراه من بودند و تفکرمان برتر از اصلاح طلب و اصولگرا خواهدبود و ما جوانان درچهل ساله دوم انقلاب اجازه نمی دهیم که حرف های رهبرمان بر زمین بماند.

وی گفت:به برادران لرزبانی که با ما پیمان دوستی بسته اند افتخار می کنم؛حرف من این است اگر چهار سال نماینده باشم عملکردم باید به عنوان تبلیغاتم خودش به نوعی یک معیار باشد و خودم را برای آیندگان نشان دهم، درگوشه ای کنار می روم تا مردم در پستوهای خانه های شان به من رای بدهند و این‌ را نماد ادب و فرهنگ شهرمان کنیم و نه با خرید رای،دادن روغن و قند و شکر.

عسکری افزود:تاکید می کنم من غیرت صوله الدوله ،تیزهوشی بهمن بیگی و صداقت حکیم جهانگیرخان ‌قشقایی را به ارث برده ام و اعتقاد دارم که همشهریانم باید مصداق ضد قومگرایی و فرهنگ غنی مبارزه با تبعیض باشند.

وی افزود:خطاب با آن دسته از کسانی که از روی هوا و هوس رای می دهند می گویم که اگر براساس هوا و هوس رای دادید،آن دنیا نه هومان عسکری و نه فرد دیگری جای قبر شما نخواهد خوابید بلکه باید براسای منطق و استدلال به برنامه های کاندیدا و انتخاب اصلح اقدام کنید تا در آن دنیا از هر مجازاتی مبرا شوید؛بدانید که من جوانان شهرم را دوست می دارم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها