نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. خرداد 1400 - 8:15
عسکری جوان گمان نمی کرد تایید صلاحیت‌ها به گونه‌ای رقم بخورد که به عنوان تک کاندیدای قشقایی در کورس رقابت قرار گیرد و کسانی که تا دیروز او را اجاره‌ای می‌خواندند نیز از حامیانش شوند؟! .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سهیل سهرابی در مطلبی نوشت:تیرماه سال ۹۹ بود که مجلس انقلابی یازدهم کارِ ناتمام شورای نگهبان را تمام کرد و برای همیشه خطِ قرمزِ پر رنگی بر روی نام غلامرضا تاجگردون کشید .

اما تاجگردونی که از در بیرون شده بود اینبار می خواست از پنجره وارد شود ، لذا برادرش را به میدان آورد و حرف از انتقام سخت به میان آورد .

اما برادرش نیز به دلایل متعدد که گفتنش به مصلحت نیست از ورود به ماراتنِ مجلس یازدهم بازماند ،حال که تاجگردون پنجره را نیز بسته دیده است به یاد قصه بز بز قندی افتاده و می خواهد در لباسی دیگر هم که شده از در وارد شود .

با کمی تجزیه و تحلیل متوجه خواهیم شد که در بین کاندیدای موجود تنها کسی را که می‌تواند از جوانی و کم‌ تجربه‌گی اش به نوعی بهره سیاسی ببرد، کسی نیست جزء هومان عسکری .

لذا تاجگردون این روزها نیز حامیانِ قشقاییِ خود را که بیشتر بخاطرِ منافعِ شخصی گِردَش جمع شده‌اند را به استقبال هومان عسکری فرستاده است و پس از آن لایوی را ترتیب داد و طبقِ سناریوی از پیش طراحی شده در لفافه به بحثِ حمایت از هومان عسکری اشاره می‌شود .

و اما هومان عسکری که توانسته است برای دومین بار پس از رد صلاحیت تاییدی خود را از شورای نگهبان اخذ نماید سَر دَر گُم‌ترین فرد این روزهای گچساران و باشت است .

زیرا او سالِ قبل دلیل حضور خود را مبارزه با تبعیض و بی عدالتی و شکستِ تاجگردون می دانست و عنوان می‌نمود حاضر است برای شکست تاجگردون از هیچ کوششی دریغ ننماید و حتی دیدارهایی با سایر کاندیدای اصولگرا برای این مهم انجام داد .

هومانی که این دوره در خوشبینانه‌ترین تحلیل،شاید برای سهم خواهی شخصی آمده بود گمان نمی کرد تایید صلاحیت‌ها به گونه‌ای رقم بخورد که تک کاندیدای قشقایی در کورس رقابت قرار گیرد و کسانی که تا دیروز او را اجاره‌ای می‌خواندند هم حامیانش شوند .

لذا سر در گمی از یک طرف و شور و هیجانِ جوانی و کمی تجربه ‌اش  از طرف دیگر باعث شده پا روی حرف‌های سالِ قبلش بگذارد و تریبون استقبالش را کسانی بدست گیرند که سالِ گذشته آنها و کاندیدشان را باعث ظلم به مردم و منطقه می‌دانست .

حال باید منتظر ماند و دید که آیا تاجگردون یکبار دیگر از احساسات و صداقت قشقایی ها و جوانی و رویاپردازیِ کاندیدِای جوانشان سوء استفاده نموده و دست او را به عنوان پیاده نظامش برای انتقام جوییِ خودش بالا خواهد برد یا خیر ؟ و آیا هومان عسکری حاضر می‌شود سرباز تاجگردون در این انتخابات شود ؟ که باید منتظر اتفاقات روزهای آینده بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها