نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. خرداد 1400 - 15:02
تاجگردون‌ها که امروز دستشان از انتخابات کوتاه شده است و از نباریدن باران و دیدن رنگین کمان نا امید شده اند، بازی‌ جدیدی به راه انداخته‌اند که ورود به آن ثبات شخصیت و عزت نفس دیگرنامزدها را محک خواهد زد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، عدم حضور تاجگردون‌ها در انتخابات میاندوره‌ای مجلس یازدهم باعث شده تا برخی کاندیداهای حوزه انتخابیه گچساران و باشت برای پیروزی چشم طمع به پایگاه رای آنها داشته باشند .

 

اما غلامرضا تاجگردون نیز که این واقعیت را به خوبی واقف است در لایو خود برای اعلام حمایت از کاندیداها شروطی تعیین می کند تا آراء پایگاه اش نیز بدون هزینه به سبد دیگران اضافه نشود.

 

در واقع تاجگردون با انجام این شروط توسط کاندیداها می خواهد برای خود مستنداتی تهیه کند تا فردا روزی بتواند از آنها به عنوان بر حق بودن و توانمند بودن خود بهره‌مند شود و نیز عده ای را در مقابل خود ذلیل و تحقیر کرده و مُهر سکوتی برای برخی سیاسیون گچساران و باشت نیز بسازد .

 

اگرچه تاجگردون شروط اعلام حمایت خود را اینگونه عنوان کرده است که باید اعلام شود که نبودش در یکسال گذشته باعث توقف مسیر توسعه شهرستان شده در حالی که رد اعتبارنامه اش  را نیز محکوم کنند و آن را ظلم به مردم منطقه بدانند!!!.

 

همانطور که پیش‌بینی می شد "هومان عسکری" کاندیدای جوان و جویای نام قشقایی‌ها اولین نفری بود که خود را به گلزار شهدای گچساران رساند تا در آنجا و مقابل دوربین های رسانه های تاجگردون، شروط را عملی کند تا به زعم خود برادری خود را ثابت نموده و منتظر ککاگری تاجگردون بنشیند!؟ .

 

این در حالی است که پس از توبه هومان عسکری بلافاصله مسئول رسانه تاجگردون توییتی می زند و از علیمراد جعفری نیز می خواهد بخاطر کد ساواکی که علیه بهرام تاجگردون منتشر نموده است عذرخواهی نماید، یعنی یک شرط دیگر به شروط خود تاجگردون اضافه می کند!؟.

 

بنابراین تاجگردون‌ها که امروز دستشان از انتخابات کوتاه شده است و از نباریدن باران و دیدن رنگین کمان نا امید شده اند، بازی‌ای به راه انداخته‌اند که ورود به آن ثبات شخصیت و عزت نفس دیگرنامزدها را محک خواهد زد .

 

بازیِ شروع نشده‌ای که نتیجه‌اش از همان ابتدا مشخص است، اما متاسفانه هومان عسکری کاندیدایی که تا دیروز خود را نماینده جریان عدالت خواهی و مبارزه با تبعیض و بی عدالتی می دانست و بدنبال جبران عقب ماندگی گچساران و باشت بود، در کمال ناباوری برای بدست آوردن آراء پایگاه تاجگردون از تفکرات خود عدول کرده و در مقابل دوربین توبه می کند تا شاید مورد عنایت تاجگردون و حامیانش قرار گیرد؟! .

 

حال باید منتظر نشست و دید که چگونه بار دیگر تاجگردون، قشقایی‌ها را به بازی می گیرد و ککاگری آنها را بی‌جواب می گذارد، آیا بقیه هم توبه می کنند؟ اگر اینگونه شود تاجگردون که فقط از یک کاندیدا می تواند حمایت کند، توبه چه کسی را می پذیرد؟ آنوقت توبه کنندگان دیگر خسرالدنیا و الاخره می شوند؟ و اگر از هیچکس حمایت نکند، برنده این معامله تاجگردون و بازنده آن توبه کنندگان بیچاره هستند!!!.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها