نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. مرداد 1399 - 8:48
فعال فرهنگی و سیاسی گچساران نوشت:کرونا در عین معضل بودن درس قدر یکدیگر دانستن را به ما آموخت،درس رعایت اصول بهداشتی و ارزش سلامتی را تفسیر کرد ،درس مهربانی و خدمت به همدیگر را رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،؛یدالله مرادی ،فعال سیاسی و فرهنگی گچساران در مطلبی نوشت:ویروس "کووید ۱۹" به جان همه افتاده و پی در پی قتل عام می‌کند ؛این ویروس نامریی با چشم غیر مسلح نه تنها در ایران که در جهان :

✓همه را بخود مشغول داشته از فقیر تا غنی ،از شمال تا جنوب ،از آمریکا تا یمن و... .

✓تمام سرمایه های انسانی و مادی اقتصادی را متأثر نموده و هزینه بقای بیشتر خود.

✓تمام فعالیت حوزه پزشکی و داروسازی و آزمایشگاهی را درگیر نموده، اعم از درمان و پیشگیری و تحقیقات تا کارکرد بیمارستانها و کادر درمان ها را .

✓ رکود بی‌سابقه در تمام مشاغل و حرف و سیستم آموزشی ،قضایی،صنعتی و فرهنگی.

به تعبیر درست تر یک بحران تمام عیار با ویژگی خاص که تعریف از زندگی و بقا و رفاه و سلامت را در خود به همراه دارد .

با چنین شرایطی همه باید به هوش باشیم ،همه تغییرات و تحولات ناشی از این بحران را پذیرا باشیم ،همه شیوه جدید زندگی با این پدیده را بیاموزیم و هم باور کنیم که فاصله  بین زنده بودن و نشاط با فوت و عزا همانند نزدیکی رگ گردن به قلب و مغز انسان شده است.

  پس به همین خاطر آماده سفر باشیم و توشه برداریم که هر لحظه زنگ به صدا در می آید و صدای ترمز قطار زندگی و پیاده شدن را می شنویم.

کرونا در عین معضل بودن درس قدر یکدیگر دانستن را به ما آموخت،درس رعایت اصول بهداشتی و ارزش سلامتی را تفسیر کرد ،درس مهربانی و خدمت به همدیگر را رونمایی کرد ،بیایید و بیاییم با احترام متقابل شادی و حیات و سلامت خود و دیگران را با بی مبالاتی و غرور کاذب بخاطر نیاندازیم.

در خبرهای رسمی آمده که میانگین فوت ناشی از کرونا از هر ۱۰ دقیقه یکنفر به هر ۶ دقیقه یکنفر رسیده !!!! و یا اینکه یک پنجم مرگ و میر سه ماه اخیر ناشی از کرونا بوده !!! دارو کم و گران و بی تاثیر ،کادر پزشکی جهادگر کم و خسته و متاسفانه بعضاً خود دچار بیماری ، تخت مخصوص و مکان و تجهیزات هم که علیرغم همه تلاش‌ها ناقص و... .

پس به خود آییم و به خود رحم کنیم و هشدارها را جدی بگیریم تا صفای زندگی با شیون و عزا جابجا نشود .

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها