نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. مرداد 1400 - 14:13
غلامیان گفت: تمامی ظرفیت های بهداشت و درمان را به کار گرفته ایم و همه روزه درتلاش جهت گرفتن تصمیمات جدید و استفاده ازتمامی ظرفیت ها جهت ارتقای سطوح بهداشتی و درمانی در زمینه بیماری کرونا خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،آرین غلامیان،مدیر شبکه بهداشت و رمان گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص وضعیت مراکز درمانی این شهر گفت:با توجه به برنامه ریزی های انجام شده نیز ظرفیت تخت های بیمارستانی برای بیماران کرونایی در این شهرستان  افزایش یافته که علاوه بر ظرفیت بیمارستان شهید رجایی،حدود چهل تخت نیز جهت بستری و درمان سرپایی بیماران کرونایی در بیمارستان نرگسی این شهرستان راه اندازی شده است.

 وی افزود:بنابراین با انتقال عده ای از بیماران کرونایی از بیمارستان شهید رجایی به بیمارستان نرگسی این شهرستان نیز بار و فشار کاری تا حد قابل توجهی از بیمارستان شهید رجایی برداشته شد،هرچندتلاش های لازم برای افزایش کیفیت خدمات و مداخلات بالینی انجام گرفته است.

مدیر شبکه بهداشت و رمان گچساران درادامه اظهارکرد:این درحالی است که بخش "آی سی یو" برای بیماران نیازمند هم در بیمارستان نرگسی گچساران راه اندازی شده که کمک قابل توجهی به بیماران کرونایی خواهد کرد.

وی درادامه تصریح کرد:با این وجود نیز به یاری همکاران مان در سطح شهرستان ، استان و ستاد مقابله با کرونا تصمیمات و برنامه ریزی های لازم در جهت مدیریت کنترلی روند درمان بیماران کرونایی در گچساران با افزایش تخت های بیمارستانی و همچنین تشکیل تیم های ویژه پایش و درمان جهت مدیریت هرچه بهتر بیماران اتخاذ شده است.

غلامیان گفت:باید توجه داشت که در بیمارستان نرگسی با افزایش ظرفیت یک بخش عمومی با ظرفیت ۱۳ تخت و یک بخش مراقبت های ویژه( آی سی یو )با ظرفیت ۶ تخت جهت بیماران کرونایی راه اندازی شده که به زودی نیز یک بخش داخلی با ظرفیت حدود ۳۰ تخت جهت ارائه خدمات هم اضافه خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان گچساران افزود:با این وجود بیمارستان شهید رجایی این شهرستان هم  با چهار بخش کرونایی و یک بخش ویژه با ظرفیت هشت تخت و یک بخش درمان سرپایی همچنان مثل ماه های گذشته به بیماران کرونایی خدمات می دهد.

وی تصریح کرد:اگرچه در بخش بهداشت نیز بازدید ها و نظارت ها همچنان پیگیری می شود و واکسیناسیون گروه های هدف با قوت در حال انجام است که با آمدن دستورالعمل اولویت واکسیناسیون گروه های مختلف از بیماران نادر تا بقیه گروه ها از جمله فرهنگیان ،پرسنل نظامی ، ادارات و سازمان ها درحال انجام است.

 غلامیان ادامه داد: با قرار گرفتن محموله های واکسن در اختیار شبکه بهداشت انتظار می رود با سرعت بیشتری فرایند واکسیناسیون طی روز های آینده انجام بگیرد،بنابراین تمامی ظرفیت های بهداشت و درمان را به کار گرفته ایم و همه روزه درتلاش جهت گرفتن تصمیمات جدید و استفاده ازتمامی ظرفیت ها جهت ارتقای سطوح بهداشتی و درمانی در زمینه این بیماری خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها