نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. مرداد 1399 - 11:09
خبرنگار گچسارانی:با توجه به شرایط کمرشکن اقتصادی می طلبد که مسئولین نیز حضور جدی در طرح کمک های مومنانه داشته باشند و تا رفع کامل این ویروس منحوس از هیچ کوششی دریغ نورزند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،پرویز مددی ،خبرنگار گچسارانی در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی ضمن حمایت از #پویش کمک_ مومنانه گفت:با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی برخی مراکز خرید و فروش و همچنین کساد بسیاری از مشاغل که منبع درآمد آنان فقط از کار روزانه بدست می آمد ،لذا کار بسیار با ارزش و قابل تحسینی که از طرف سپاه،نیروهای بسیجی ، هیئات مذهبی و... راه اندازی شد همین کمک های مومنانه ای بود که در سخت ترین شرایط اقتصادی کشور به داد آسیب دیدگان و نیازمندان رسید.

وی افزود:در حقیقت کمک های مومنانه در پی توصیه مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) در نیمه شعبان امسال محقق شد که فرمودند: " خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان جامعه شکل بگیرد"،بنابراین خیلی از نهادها،سازمان ها،گروه ها و...در لبیک به فرمان رهبرانقلاب جانانه هم به میدان عمل آمدند.

خبرنگار گچسارانی تصریح کرد:از موارد قابل ذکر در بحث کمک های مومنانه که بسیار مورد تاکید قرار گرفته همین حفظ کرامت خانواده های نیازمند است ،بدون شک نیاز معیشتی تنها بخشی از نیازهای یک خانواده کم بضاعت به شمار می رود که کمک مومنانه می تواند گامی در راستای توجه به دیگر نیازهای این افراد نیز باشد.

مددی در ادامه اظهارکرد:در این روزها که افزایش افسارگسیخته قیمت ها ،موجبات سختی زندگی اقشار محروم جامعه را رقم زده است به تبع کمک های مومنانه برای نیازمندان دلگرم کننده و امیدبخش خواهد بود.

وی تاکید کرد:با توجه به شرایط کمرشکن اقتصادی می طلبد که مسئولین نیز حضور جدی در طرح کمک های مومنانه داشته باشند و تا رفع کامل این ویروس منحوس از هیچ کوششی دریغ نورزند.

خبرنگار گچسارانی درادامه گفت: این روزها شور و شوق و نیز جنب و جوش کمک رسانی به آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا و همچنین نیازمندان کشور ،واقعا وصف ناپذیر است و معتقدم که در کمتر کشوری از دنیا این حجم از فداکاری و ایثار  وجود داشته باشد که این مهم به برکت آموزه های اسلام و نعمت ولایت فقیه است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها