نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. مهر 1400 - 0:04
رئیس تبلیغات اسلامی گچساران گفت:اگر این دولت در راستای رفع مشکلات مردم، پاسخگو و شفاف عمل کند می توان ادعا کرد که همانا امیدآفرینی و اعتمادسازی به معنای واقعی درجامعه جاری و ساری می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت الاسلام خادمی،رئیس تبلیغات اسلامی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی درخصوص اصل اعتماد سازی در نظام جمهوری اسلامی گفت: یکی از نقاط امید به آینده توجه به افول و انحطاط مکاتبی است که داعیه دار سامان بخشیدن وضع زندگی ، اجتماعی ، اقتصادی و... مردم بوده است، بالا بودن آمار خوکشی ها ،افسردگی ها و دیگر مشکلات بشر در جوامع مختلف صنعتی این اصل مهم را برای همه آشکار می کند که تنها،منجی عالم بشریت است که می تواند جهان را پر از عدل و داد کند.

وی افزود:بنابراین در عصر حاضر نظام سلطه با فتنه ها و توطئه های مختلف به روی مشکلات جامعه ما دست گذاشته است و رسانه های دشمن هم به تبع درحال انتشار مشکلات مردم برای دلسرد کردن آنها هستند، لذا در این خصوص باید آگاهی بخشی شود که مردم نقاط ضعف و قوت نظام اسلامی را در کنار هم باید ببینند و صرفا نگاه صفر و صدی به کارایی نظام مقدس جمهوری اسلامی کار درستی نیست، لذا باید پیشرفت ها ،موانع و مشکلات را باهم دید.

حجت الاسلام خادمی تصریح کرد:یکی از برکات برپایی نظام جمهوری اسلامی بحث استقلال کشورمان است،در حقیقت همین داشتن استقلال درکنار امنیت است که بارقه هایی امید را درجامعه ایجاد می کند و مردم را نسبت به آینده خوش بین می کند، چرا که این ناامنی های کشورهای همسایه را به وفور شاهد هستیم که چه مشکلاتی هم گریبان گیر آنها شده است.

وی افزود:با این وجود نیز یکی از عوامل ناامیدی در جامعه وعده های پوشالی و تبلیغاتی مسئولین به مردم است،اگر بخواهیم ناامیدی و عدم اعتماد در جامعه کمرنگ شود ،این است که مسئولین از روی صداقت با مردم صحبت کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی گچساران گفت:بنابراین از جمله عواملی که می توان امید را درجامعه ما ایجاد کند همان مطالبه گری صحیح برای اجرای عدالت اجتماعی و اقتصادی است، یعنی اینکه هم نقاط مثبت را ببینیم و هم نقاط منفی را ،و اگر جایی نقطه مثبتی دیدیم تقویت کنیم و اگر نقطه منفی را دیدیم بایستی با سعه صدر نسبت به رفع آن مشکل نیز همت کنیم.

وی درادامه با اشاره به انتظارات بالای مردم از دولت جدید هم اظهارکرد:مردم با توجه به شناختی که از سابقه کاری "آیت الله رئیسی" دارند،نسبت به پیشبرد اهداف نظام اسلامی در این دولت نیز خوش بین و امیدوار هستند، هرچند با عمل به وعده های داده شده و رفع مشکلاتی که از دولت های قبل به جا مانده است، می توان درجامعه اعتمادسازی کرد و یکبار دیگر اعتماد را به جامعه برگرداند.

حجت الاسلام خادمی تصریح کرد:اگر این دولت در راستای رفع مشکلات مردم، پاسخگو و شفاف عمل کند می توان ادعا کرد که همانا امیدآفرینی و اعتمادسازی به معنای واقعی درجامعه جاری و ساری می شود و لذا این دولت، کار بسیار سنگینی هم برعهده خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها