نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. آبان 1400 - 9:41
فعال سیاسی گچساران گفت:تحول اقتصادی و انتخاب مدیران دلسوز و کارآمد می تواند در مردم این باور را بسازد که هدف اصلی و مهم دولت خدمت صادقانه است و دولت آیت الله رئیسی باید با شفافیت با مردم روبر شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید جواد فدایی، فعال سیاسی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی؛ در خصوص اصل اعتماد سازی در دولت آیت الله رئیسی گفت:متاسفانه دولت گذشته با نوع رفتار و عملکرد خود اولین چیزی که از مردم گرفت همین عنصر امید و اعتماد بود.

وی افزود:در مرحله بعد، از دست دادن موقعیت های فراوان داخلی و خارجی، نادیده گرفتن ظرفیت ها و پتانسیل های موجود و بی توجهی به خواست جامعه را می توان در کارنامه دولت قبل نیز برجسته دید.

فدایی ادامه داد:دولت آقای رئیسی باید دروهله اول با شفافیت و صداقت با مردم روبرو شود و همه مسائل را با مردم در میان بگذارد که اسیر داستان های صبح جمعه نشوند.

فعال سیاسی گچساران تصریح کرد:تحول اقتصادی و انتخاب مدیران دلسوز و کارآمد می تواند در مردم این باور را بسازد که هدف اصلی و مهم دولت خدمت صادقانه و بدون شعار است،هرچند سفرهای استانی و حضور مستمر مسئولان رده بالای نظام بین مردم همواره موضوعی مقبول و عملی مشروع درکشورمان بوده است.

وی افزود:بنابراین هر دولتی از بدنه مردم فاصله گرفت و در چارچوب اداری و دفاتر شیک محصور شد نمی تواند درد مردم را راحت بفهمد و مشکلات را علاج کند، بنابراین باید این ارتباط مستمر و بی واسطه وجود داشته باشد تا به تبع مشکلات در جامعه دیده و حل شود.

فدایی گفت:به طور کلی عنصر امید در تک تک سلول های افراد و جامعه مهمترین پیشران محسوب می شود و این عنصر باید بیش از پیش بیشتر شود و البته امیدی واقعی مبتنی بر توانمندی ها و ظرفیت های قابل استفاده مدنظر است.

 فعال سیاسی گچساران رادامه نیز تصریح کرد:با این وجود ر کنار دیگر موضوعات هم دیپلماسی با عزت و تعامل با دنیا زمانی اتفاق می افتد که موازنه قدرت ایجاد شود،بنابراین ایران به عنوان قدرت اول منطقه که مهمترین کالای تولیدی اش امنیت است می تواند در ایجاد توازن در تمام مناطق و اتفاقات دنیا نقش ایفا کند.

وی افزود:در دیپلماسی عزت، شما باید پیشینه تاریخی خود، ظرفیت های موجود، توانمندی های جامعه و برنامه های توسعه ای خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن برنامه دیپلماسی خود را تنظیم کنید و هیچ گاه تمام تخم مرغ های خود را در سبد یک گروه یا چند کشور نچینید.

 فدایی درپایان هم گفت:شما زمانی می توانید تحریم های ظالمانه غرب را کم اثر کنید که همه ظرفیت های داخلی را با بهره گیری از جامعه نخبگان به کار بگیرید و درادامه هم دیگر نیازهای داخلی را با استفاده از توان کشورهای مستقل و مشترک المنافع تامین کنید تا کمترین نیاز را به دشمنان داشته باشید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها