نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. خرداد 1400 - 12:47
رئیس ستاد جوانان آیت الله رئیسی درگچساران گفت:انتخابات را باید منشا تحول و تغییر بدانیم و در این راستا نیز می طلبد که جوانان حضور فعالانه و موثر داشته باشند، هرچند هنوز آرمان هایی از انقلاب محقق نشده است که معتقدیم در این دوره باید مسیری غیر از مسیرهای قبلی را تجربه کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، میثم نارکی،رئیس ستاد مرکزی جوانان "آیت الله رئیسی"، نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص برنامه ها و اقدامات این ستاد در گچساران گفت:باید توجه داشت که انتخابات 1400با سال های گذشته تفاوت هایی دارد، چرا که نقش جوانان در گام دوم انقلاب بسیار محوری و تعیین کننده است، هرچند ستاد مرکزی جوانان آیت الله رئیسی درگچساران نیز با شناخت از ضرورت ایفای نقش جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب در گام دوم نیز راه اندازی شده است.

وی افزود:بنابراین ستاد مرکزی جوانان آیت الله رئیسی در شهرستان گچساران،با هدف ساماندهی رویش های جدید انقلاب و در راستای تحقق عدالت و مقابله با فقر،تبعیض و فساد فعالیتش را از شامگاه 19خرداد ماه در کوی کارکنان دولت این شهرستان آغاز کرد.

رئیس ستاد جوانان آیت الله رئیسی درگچساران تصریح کرد:انتخابات را باید منشا تحول و تغییر بدانیم و در این راستا نیز می طلبد که جوانان حضور فعالانه و موثر داشته باشند، هرچند هنوز آرمان هایی از انقلاب محقق نشده است که معتقدیم در این دوره باید مسیری غیر از مسیرهای قبلی را تجربه کنیم.

نارکی در خصوص اقدامات ستاد مرکزی جوانان این شهرستان هم گفت:سعی کرده ایم که به عنوان یک پایگاه آگاهی بخش و بصیرت افزایی برنامه‌های مختلفی هم برای جوانان تدارک ببینیم، به عنوان نمونه به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر برنامه های شاد و متنوع همراه با سخنرانی، مولودی خوانی،نمایش طنز،دکلمه و... جهت شور آفرینی بیشتر انتخاباتی در این ستاد نیز برگزار شد.

وی ادامه داد:حضور و گردهمایی جوانان و قهرمانان ورزشی در رشته های مختلف،گردهمایی فرهنگیان و معلمین جوان و فرزندان شهداء، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی انتخاباتی ،برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور پرشور جوانان و نیز اجرای مراسمات ویژه رای اولی ها از دیگر اقدامات ستاد مرکزی "آیت الله رئیسی" در این شهرستان است.

نارکی در پایان گفت:باید به جوانان اینگونه تبیین کرد که این انتخابات وظیفه و حق شماست، درحالی که آینده و سرنوشت تان را خودتان هم رقم خواهید زد، بنابراین امیدواریم جوانان ایران اسلامی یکبار دیگر با حضور گسترده در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح سیلی محکم دیگری به یاوه گویی هایی دشمنان بزنند و موجی از امید ، شعور و نشاط را در کشورمان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها