نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. آذر 1400 - 8:30
فعال سیاسی گچساران گفت:دولت آیت الله رئیسی کارها و اقدامات خوبی را شروع کرده به نوعی که اشرافی گری،لابی گری و رانت خواری که در دولت های گذشته معمول بود در دولت جدید جایی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اکبر بمانی، فعال سیاسی گچساران در گفتگو بااین پایگاه خبری تحلیلی؛ در خصوص اصل امید آفرینی در دولت آیت الله رئیسی گفت:شرایط امروز کشور سخت است اما سخت تر از دوران جنگ نیست هرچند در بحث مسکن،اشتغال، معیشت و اقتصاد مشکلاتی وجود دارد که تنها با تکیه بر توان داخلی می توان آنها را مرتفع کرد.

وی افزود:در حال حاضر بزرگترین نقطه قوت برای کشور حفظ انسجام، وحدت ملی و بخصوص تبعیت از امر ولایت است، که اگر تاکنون از هزاران مشکل سربلند بیرون آمده ایم همین توجه به رهنمود های ایشان و اگر در پاره ای اوقات مشکلاتی هم بوده عدم پیروی از سلوک و شیوه زندگی ساده و انقلابی ایشان است.

بمانی ادامه داد:بنابراین وحدت در داخل کشور باعث قدرت در عرصه بین المللی می شود، البته دولت جدید کارها و اقدامات خوبی را شروع کرده به نوعی که اشرافی گری،لابی گری و رانت خواری که در دولت های گذشته معمول بود در دولت جدید خیلی کمتر شده است.

 فعال سیاسی گچساران تصریح کرد: به خوبی شاهد هستیم که دولت کمتر به فشار سیاسیون برای برخی انتصابات توجه می کندکه امیدواریم جناب رئیسی از ظرفیت نیروهای جهادی به نحو احسن استفاده کنند تا مردم و کشور معطل تشریفات و بروکراسی اداری نشوند درحالی که سفرهای استانی رئیس جمهور و حضور بی واسطه میان مردم ، بدون تشریفات و با کمترین هزینه ها نمونه بارز آنهاست.

وی درادامه نیز اظهارکرد:در حقیقت مقام معظم رهبری در اولین دیدار شان خطاب به هیات دولت سیزدهم هم فرمودند که تلاش کنید تا اعتماد مردم بازگردد،بنابراین مسئولین باید در مشکلات کنار مردم باشد تا این اعتماد آسیب دیده ملت به دولت نیز هرچه زودتر ترمیم شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها