نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. فروردين 1394 - 19:45
اين بانک در راستاي فراهم سازي بسترهاي الکترونيکي و کاهش در هزينه‌ها و صرفه‌جويي در وقت مشتريان امکان دريافت اقساط تسهيلاتي مشتريان از طريق تلفن بانک و با استفاده از شماره حساب و شماره کارت را عملياتي نموده است

به گزارش آفتاب جنوب،بانک صادرات ايران در راستاي توسعه خدمات بانکداري الکترونيک و کاهش در هزينه‌ها و صرفه جويي در وقت  مشتريان امکان دريافت اقساط تسهيلات از طريق تلفن‌بانک را عملياتي کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه عصر خبر، اين بانک در راستاي فراهم سازي بسترهاي الکترونيکي و کاهش در هزينه‌ها و صرفه‌جويي در وقت مشتريان امکان دريافت اقساط تسهيلاتي مشتريان از طريق تلفن بانک و با استفاده از شماره حساب و شماره کارت را عملياتي نموده است بر اين اساس مشترياني که از اين بانک تسهيلات گرفته اند بدون مراجعه به شعبه و از طريق تلفن بانک ( ٠٩٦٠٢) نسب به باز پرداخت اقساط خود اقدام نمايند.

شايان ذکراست اين بانک در راستاي پاسخگويي بيشتر به مشتريان و خلق ارزش افزوده با ايجاد مرکز صداي سپهر با کد ٠٩٦٠٢ که در  سراسر کشور قابل دسترسي است، آماده ارايه خدماتي نظير؛ اطلاع از آخرين وضعيت موجودي حساب، اطلاع از سه گردش آخرحساب، دريافت صورتحساب از طريق نمابر، اعلام مفقودي کارت، اطلاع از آخرين وضعيت چک، انتقال وجه بين حساب‌هاي مشتري و دريافت اقساط  تسهيلات مشتريان از طريق تلفن بانک مي‌باشد. همچنين اين مرکز خدماتي همچون پرداخت و ثبت نام پرداخت خودکار دوره‌اي قبوض، اطلاع از نشاني و تلفن شعب، اطلاع از انواع خدمات بانکي، اطلاع از آخرين وضعيت سهام بانک را فراهم ساخته و کارشناسان اين مرکز آماده دريافت و اعلام شکايت، پيشنهادها، انتقادات و ارايه مشاوره به مشتريان مي‌باشند.

گفتني است بانک صادرات ايران با افتتاح بيش از ٥٤ ميليون حساب سپهري، نصب بيش از٤٧٠ هزار دستگاه پايانه فروش و راه‌انداز  بیش از ٤ هزار ٤٠٠ دستگاه خودپرداز نقش بسزايي در پيشبرد اهداف کلان بانکداري الکترونيک در نظام بانکي کشور دارد.

نظرات کاربران

تازه های سایت