نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. مهر 1397 - 18:11
جهادگران بسیج دانشجویی گچساران با حضور در مناطق محروم جانی دوباره به مردم و کودکان مناطق کم برخوردار دیاربام نفت ایران هدیه می دهند و وحدت و همدلی را باری دیگر به صحنه عمل می کشانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رسالت مهمی بر دوش جهادگران است و آن توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم یک منطقه است.

رهبرمعظم انقلاب در خصوص اهمیت اردوهای جهادی می‌فرمایند: "این اردوی جهادی،هم خدمت است هم تمرین است و هم خودسازی است و هم آشنایی با فضای جامعه است، روزبه‌روز این‌ها را توسعه بدهید جهاد هست و واقعاً جهاد است."

گروه جهادی بسیج دانشجویی شهید احمدی روشن گچساران ، با حضور در مناطق محروم شهرستان، جانی دوباره به مردم روستاها و مناطق کم برخوردار هدیه می دهند و وحدت و همدلی را باری دیگر به صحنه عمل می کشانند.

اردوهای جهادی نزد دانشجویان از جایگاه ویژ‌ه‌ای برخوردار است، چراکه نیروی جوان و طالب علم از جرگه نفس خارج شده و جوانی خود را با هدف عشقی الهی در کمک به نیازمندان عرضه می‌کند و این بار جوانانی از خطه بام نفت ایران در این راه گام نهادند تا با خدمت خود، محرومیت را رنگ ببازند.

محمد سلیمانی، مسئول بسیج دانشجویی گچساران دراین خصوص گفت: جهادگران بسیجی دریک اردوی جهادی یک روزه با برگزاری برنامه های جذاب برای کودکان محله سادات موجبات دل خوشی این آینده سازان و ذخایر انقلاب را فراهم کردند.

وی افزود:این حرکت جهادی به دلیل کمبود امکانات دراین محله و به همت گروه جهادی بسیج  دانشجویی شهید احمدی روشن با انجام برنامه ای مهیج، فکری وبانشاط به همراه مسابقات ورزشی و کلاسهای نقاشی اجرا شد.

سلیمانی اظهارکرد:دراین اردو تلاش کردیم تا با به کارگیری از مربیان مجرب کار با کودک و همچنین با اجرای گروهای کودک محور به کمک دانشجویان بسیجی محیطی سرشار از نشاط و امید برای نسل پنجم انقلاب ایجاد کنیم.

 مسئول بسیج دانشجویی گچساران افزود:از دیگر برنامه های جذاب این گروه جهادی می توان به مسابقات سیب خوری، بادکردن بادکنک وشعرخوانی اشاره کرد و در کلاس های خواهران نیز نقاشی مفهمومی با موضوع محرم ونقاشی روی بنر با موضوع آزادانجام شد که با استقبال بی شماری از کودکان نیزهمراه بود.

وی تصریح کرد: پذیرایی از کودکان با شیرینی ها و نوشیدنی های خانگی که توسط جهادگران دانشجو تهیه شده بود و نیز تقدیر از نفرات برتر مسابقات کودکان پایان بخش این اردو درمحله سادات گچساران بود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها