نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. آبان 1399 - 8:19
جمعی از حوزه های بسیج دانشجویی و تشکل های دانشگاهی کهگیلویه وبویراحمد در خصوص پیگیری و توجه به وضعیت معیشت مردم استان به ویژه در شرایط بغرنج شیوع بیماری کرونا با نوشتن نامه ای به دو نماینده مردم استان در مجلس خواستار پیگیری مشکلات اقتصادی مردم استان شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جمعی از حوزه های بسیج دانشجویی و تشکل های دانشگاهی کهگیلویه وبویراحمد در خصوص پیگیری و توجه به وضعیت معیشت مردم استان به ویژه در شرایط بغرنج شیوع بیماری کرونا با نوشتن نامه ای به دو نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری مشکلات اقتصادی مردم کهگیلویه وبویراحمد شدند که متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای مهدی روشنفکر
جناب آقای محمد موحد
نمایندگان مردم شریف شهرستان های بویراحمد ، دنا و کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

همانطور که مستحضرید درکنار خسارات جانی و مالی وارده از ویروس منحوس کرونا بر کشور ، شرطی سازی اقتصاد ، بی تدبیری ها و نگاه به بیرون برای حل مشکلات داخلی توسط دولت دوازدهم عرصه را بر عامه مردم تنگ ساخته که تماما گویای مدیریت فشل مدیران و نداشتن برنامه دقیق برای اداره امورات کشور توسط دولت است.

استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با دارا بودن منابع طبیعی غنی، نیروی انسانی کارا و زیرساخت های لازم در زمینه اقتصادی دچار ضعف های شدیدی است .

همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پیام شروع به کار مجلس یازدهم نیز صراحتا رسالت مجلس را اعلام فرمودند : “اگر قانون درست و بسنده و قابل اجرا باشد و از ضمانت های اجرایی آن به درستی استفاده شود کشور به هدف والای خود دست می یابد ؛ این است شأن والای مجلس و این است تکلیف حیاتی و مهم آن .” لذا نمی توان از نقش محوری مجلس شورای اسلامی که با دارا بودن بزرگترین ابزار کنترلی و نظارتی در راس امور قرارگرفته است چشم پوشی کرد ، کمااینکه مجلس یازدهم نیز با وعده به کارواداشتن دولت اعتماد مردم را به سوی خود جلب کرده و روی کار آمده است .

حقیقتا تنها راه بهبود شرایط فوق الذکر و تعالی کشور در مسائل مختلف توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ، داشتن روحیه جهادی توسط مسئولین ، تکیه بر توان داخلی ، بسترسازی برای افزایش تولید و خودکفایی است .

فی الحال جمعی از تشکل های انقلابی و دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد از نمایندگان منتخب درخواست دارند سریعا وارد میدان عمل شده و با ارائه راهکارهای صحیح برای برون رفت از این شرایط نابسامان اقتصادی در استان مواضع و برنامه های خود را مطرح کنند. قطعا ما تشکل های دانشجویی نیز در این مسیر برای رفع محرومیت و رونق اقتصادی استان همکاری های لازم را خواهیم داشت .

امید است که با این اقدام زمینه اعتماد بیش از پیش به مجلس انقلابی فراهم شده و شاهد برابری عملکرد و وعده های انتخاباتی نمایندگان باشیم.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یاسوج
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور یاسوج
بسیج دانشجویی دانشگاه فنی یاسوج
بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی یاسوج
مجمع دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه یاسوج
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج
بسیج  دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران
بسیج دانشجویی دانشکده نفت و گاز گچساران
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهدشت
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها