نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. آذر 1399 - 10:42
مسئول بسیج دانشجویی گچساران گفت: در راستای رزمایش همدلی و کمک مومنانه ، یک هزار و ۶۰۰ بسته پروتئینی توسط گروه های جهادی بسیج دانشجویی بین نیازمندان گچساران و باشت توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد سلیمانی،مسئول بسیج دانشجویی گچساران و باشت در گفت گو با این پایگاه خبری تحلیلی در ادامه رزمایش کمک مومنانه گفت:این روزها نیز تعداد زیادی از همشهریان به دلیل شیوع بیماری کرونا با مشکلات معیشتی و اقتصادی مواجه شده‌اند که نیازاست با مشارکت مردم،گروه های جهادی،خیرین و... بازهم به آنان کمک شود.

وی افزود:باتوجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه و حل مشکلات نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا، گروه های جهادی بسیج دانشجویی گچساران و باشت در همان ابتدای امر پای کار آمدند که تا به امروز حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا همچنان ادامه دارد.

سلیمانی درادامه تصریح کرد:بنابراین یک هزارو 600 بسته پروتئینی به جهت حمایت از خانواده های نیازمند در محلات و روستاهای کم برخوردار گچساران و باشت توسط گروه های جهادی شهید احمدی روشن و شهید جهان نژادیان بسیج دانشجویی با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.

وی اظهارکرد:از دیگر اقدامات بسیج دانشجویی گچساران و باشت در بحث مقابله با کرونا می توان به عملیات گند زدایی معابر،توزیع بسته های معیشتی در مناطق محروم،تولید و توزیع ماسک بهداشتی،تهییه و توزیع بسته های نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند و...نیز اشاره کرد.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها