نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. آذر 1393 - 17:18
فرمانده دانشکده بسیج شهید مطهری گفت: امروز جنبش موشک‌های ساخت دست بسیجیان برای کشورهای غربی کابوس خطرناکی شده است وآنچه امروز ایران را به عنوان قدرت برتر معرفی کرده، هویت اصلی در سایه اقتدار ،مقاومت و گوش به فرمان ولی امر بودن است.

به گزارش آفتاب جنوب،سردارمهدی جمشیدی صبح امروز در آیین اجتماع بزرگ بسیجیان گچساران که در سالن پدخندق این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج،اظهارکرد:امام (ره) در پنجم آذرماه سال 58 با تیزبینی و درایت خود فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند که در آن روز برای بسیاری از صاحب‌نظران سیاسی واضح نبود که هدف از تشکیل یک ارتش 20 میلیونی تفنگدار چیست و آن‌ها را سردرگم کرده بود.

 

 

وی افزود: فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی امام راحل موجب شد بسیجیان علوی با دستی خالی و با شجاعت و خلوص وارد جنگ شوند و حماسه هشت سال دفاع مقدس را رقم بزنند.

 

فرمانده دانشکده بسیج شهید مطهری تصریح کرد: امروزبه پشتوانه تفکر بسیجی، ایثار، از خودگذشتگی در عرصه‌های سیاسی، نظامی، تکنولوژی و دیگر عرصه ها نظام اسلامی به برترین قدرت‌های جهان تبدیل شده است.

 

جمشیدی با بیان اینکه از جمله اهداف امام بیرون راندن نظام سلطه و رژیم ستمشاهی از کشور بوده است، بیان کرد: فرمان امام واقف بر این بود که علاوه بر بیرون کردن آمریکای جنایتکار از کشور، رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی نیز باید از گردونه سیاسی جهان اسلام بیرون رانده شود و نظام به دست صاحب اصلی داده شود.

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: همه ابرقدرت‌های جهان به طور مستقیم با استفاده از سلاح‌های پیشرفته در جنگ هشت ساله علیه ایران اسلامی با صدام همکاری کردند، اما بسیجیان با جانفشانیهای خود و ایستادن در برابر دشمن ورقی ارزشمند را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

 

 

ایران محور وحدت در جهان اسلام است

 

جمشیدی با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی ایران محور وحدت اسلام در همه جهان است،گفت:بعد از 35 سال که ملت ایران در تحریم اقتصادی به سر می‌برد، امروز فلش اقتصاد کشورهای غربی رو به افول رفته و ملت متدین ایران با اقتصاد مقاومتی توانسته است 23 هزار پروژه اقتصاد مقاومتی را بدون اینکه هزینهای بر دوش دولت باشد، ایجاد کنند.

 

فرمانده دانشکده بسیج شهید مطهری تصریح کرد: امروز جنبش موشک‌های ساخت دست بسیجیان برای کشورهای غربی کابوس خطرناکی شده است وآنچه امروز ایران را به عنوان قدرت برتر معرفی کرده، هویت اصلی در سایه قدرت و مقاومت و گوش به فرمان ولی امر بودن است.

 

این مسئول اظهار کرد: با این استقامت، مقاومت و تفکر بسیجی دیری نمی‌پاید که پرچم جمهوری اسلامی با این گردان‌های الی بیت‌المقدس روزی جهت برپایی نماز جمعه در بیت‌المقدس بالا رفته و به دست صاحب اصلی آن داده خواهد شد.

 

 

وی درادامه افزود: گچساران در دوران هشت سال دفاع مقدس معبر شهدا و ایثارگران بوده و این شهرستان و استان در دوران دفاع مقدس نقش بسزایی ایفا کردند.

 

جمشیدی ابراز کرد: بسیجیان ما در همه ایران اسلامی همانند فرهنگ شیرمردان و شیرزنان کهگیلویه و بویراحمدی تا پای جان در راستای اهداف و آرمان‌های نظام ایستاده‌ و به دنیا ثابت کرده‌اند که تحریم اقتصادی، علمی، سیاسی نتوانست و نمی‌تواند ایران اسلامی را از پای درآورد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها