نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. تير 1396 - 9:21
یک فرمانده جبهه مقاومت گفت:برخی‌ها درمورد قطعنامه‌ای که مجلس سنای آمریکاعلیه سپاه نوشته شده است ساکت شده‌اند،ما هر چه باشیم فدایی ملتمان هستیم وامروز ما فقط نگرانی بیکاری جوانان و تعطیلی تاسیساتمان هستیم،ما با همین تحریم‌ها به اوج رسیده‌ایم و در حال حاضر 10 هزار موشک آماده شلیک داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،  سیدنصرت الله حسینی پور از فرماندهان جبهه مقاومت در آیین شبی با شهدای مدافع حرم که در مسجد شهیدان گچساران برگزار شد ،با اشاره به اینکه چرا آمریکا و عربستان آن قدر هزینه می‌کنند و چرا سازمان ملل خاموش است،گفت:ما بعد از صدام با ملت عراق دست برادری داده‌ایم و امروز در اربعین به اهدافمان رسیدیم.

وی افزود: صدامی که خود را رهبر جهان عرب می‌دانست با حقارت رفت واین همان صدامی بود که آمریکا از او حمایت می‌کرد،آمریکایی‌ها بعد از صدام به ناچار به سراغ طالبان رفتند و احمد شاه مسعود را از صحنه خارج کردند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امروز طالبان در کجا قرار گرفته‌اند، بعد از آن القاعده را به وجود آوردند و به دنبال سازماندهی بودند اما امروز القاعده در کجا قرار گرفته است.

حسینی پور بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی هر چه تلاش کردند نتوانستند به اهدافشان برسند و یادتان نرفته که فرزندان ایران چگونه ریگی را با حقارت از آسمان به زمین نشاندند.

وی اظهارکرد: آیا امروز با سپاه باید اینگونه رفتار شود و آیا شما به اقتدار نیروهای نظامیتان افتخار نمی‌کنید که چگونه بهپاد آر کی یو 57 را به زمین نشاندند، اگر تاریخ من و امثال من تمام شده است چرا ما را به مراسماتتان دعوت می‌کنید.

حسینی پور گفت:آمریکایی‌ها بعد از القاعده داعش را به وجود آوردند تا به اهداف خود برسند و داعش تا جایی که شهر سنی‌نشین بود خوب آمده بودند و همین که به اولین شهر شعیه نشین رسیدند 6 ماه در پشت دروازه‌های شهر ماندند.

این جانباز مدافع حرم افزود: آنها پایگاه هوایی عراق را گرفتند و یک هزار و 700 جوان شعیه را سر بریدند اما مردم شعیه با صبر و شکیبایی و رهنمودهای رهبری و آیت‌الله سیستانی صبر کردند چرا که می‌دانستند هدف بزرگ آنها اختلاف و فتنه بین شیعه و سنی است.

حسینی پور گفت: در حال حاضر داعش و النصره در چه وضعیتی هستند آنها جنگ را در سوریه آغاز کرده و به دنبال این بودند که بشار اسد را ساقط کنند به گونه‌ای که بشار اسد نیز کار را تمام شده می‌دانست.

وی بیان کرد: در همان حال که آنها تا کنار ساختمان بشار اسد رسیده بودند و آرپی جی آنها به ساختمان بشار اسد نیز اصابت می‌کرد مستشاران از ایران به سوریه رفتند و حاج حسین همدانی به بشار اسد گفت: تو فقط 48 ساعت بمان و ما موفق شدیم ظرف 48 ساعت داعش را بیرون کنیم و طومار آنها را پیچیدیم و بعد از آن یاران حاج قاسم نیز به جمع ما نیز ملحق شدند.

حسینی پور اظهار کرد: آن گروهی را که به عنوان داعش درست کرده بودند حرفه‌ای‌ترین جنایتکارها بودند که برای کشورهای خودشان مزاحم بودند و آنها غافل از این بودند که ما به درون آنها نفوذ خواهیم کرد و نگذاشتیم داعش و النصره به اهداف خود برسند و این یعنی خفت دشمنان ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: نه فقط ترامپ بلکه 6 رئیس جمهور قبل از او هر کدام آمدند ایران را تهدید کردند و ازاینجا به ترامپ پیام می‌دهیم کور خوانده‌ای بهتر است بروی به زلف‌هایت برسی و به گاوت علف دهی. آمریکا برای ایران رجزخوانی می‌کنددرحالی که آنها 14 سال در افغانستان مشغول جنگ هستند.

این فرمانده جبهه مقاومت افزود: در مجلس سنای آمریکا در مورد سپاه قطعنامه می‌نویسندو در قطعنامه آنها آمده است اموال فرماندهان سپاه را توقیف کنند و از این تریبون اعلام می‌کنم اموال فرماندهان سپاه و تمام پاسداران جان آنها است و ما هر روز قوی‌تر از دیروزمان می‌شویم.

حسینی پور ادامه داد: امروز ناراحت می‌شویم برخی‌ها درمورد قطعنامه‌ای که نوشته شده است ساکت شده‌اند،ما هر چه باشیم فدایی ملتمان هستیم وامروز ما فقط نگرانی بیکاری جوانان و تعطیلی تاسیساتمان هستیم،ما با همین تحریم‌ها به اوج رسیده‌ایم و در حال حاضر 10 هزار موشک آماده شلیک داریم.

وی بیان کرد: امروز مشاهده کنید رژیم صهیونیستی در چه نقطه‌ای قرار گرفته است آنها تنها یک راه زمینی دارند و تمام اطراف کشور خود را دیوار و خندق حفر کرده‌اند وامروزنیز شورای همکاری خلیج فارس در حال فروپاشی است و مشاهده می‌کنیم عربستان در حال تنها شدن است.

حسینی پور در پایان تاکید کرد: سپاه قسم خورده است و تا پای جان ایستاده است اما انتظار داریم اگر آمریکا سپاه را تهدید می‌کند شما حمایت کنید و بچه‌های سپاه را تنها نگذارید.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها