نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. خرداد 1396 - 13:23
فرماندارگچساران گفت:سپاه در این عملیات سیلی محکمی به تروریست ها و حامیان آنها در منطقه و جهان زد و به آنها یادآور شد که جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح آن قادر هستند هرگونه تجاوزی را هر چند کوچک هم باشد قاطعانه و ویرانگرانه پاسخ دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران درگفت و گو با این پایگاه خبری با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع گروه های تکفیری در سوریه گفت:حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در دیرالزور سوریه پاسخ محکم و انتقامی در مقابله با جنایت گروه تکفیری و تروریستی داعش در انجام عملیات تروریستی هفته گذشته در تهران بوده است.

وی تصریح کرد:ظالمان و مستکبران و گروههای تکفیری داعش بدانند ایران اسلامی در مقابل کوچکترین تعرضی به این مملکت پاسخ کوبنده خواهند داد و در صورت تکرار چنین جنایاتی هیچ نقطه ای از جهان برای آنها از طرف ایران امن نخواهد بود.

فرماندار گچساران ضمن حمایت از اقدام عزتمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مواضع داعش اظهار کرد :سپاه در این عملیات سیلی محکمی به تروریست ها و حامیان آنها در منطقه و جهان زد و به آنها یادآور شد که جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح آن قادر هستند هرگونه تجاوزی را هر چند کوچک هم باشد قاطعانه و ویرانگرانه پاسخ دهد.

رحیمی در ادامه افزود:به لطف خدا و با رهنمودها و هدایت های مقام معظم رهبری و هوشیاری تمامی مسئولان نظام و نیروهای مسلح امروز ایران اسلامی مقتدر تر از هر زمان دیگری در سطح منطقه و جهان حضور فعال و اثر گذار دارد.

وی گفت :مادامی که در این کشور وحدت و همدلی و انسجام یکپارچگی وجود داشته باشد و همه گوش به فرمان ولی فقیه باشند گروه های تکفیری و تروریستی و حامیان آنها و قدرت های بزرگ نخواهند توانست به این ملت آسیبی برسانند.

گفتنی است ساعاتی قبل نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با چند فروند موشک بالستیک میان‌برد، مواضع تروریست‌های تکفیری (مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی) را در منطقه دیرالزور سوریه مورد اصابت قرار داد.

بنا بر اطلاعات رسیده  در این عملیات، ۶ فروند موشک به سمت مواضع تروریست‌ها در دیرالزور شلیک شده و این موشک‌ها با عبور از آسمان عراق، به صورت دقیق به اهداف تعیین شده اصابت کرده است.

سپاه پاسداران نیز در اطلاعیه رسمی خود، این عملیات را بخشی از انتقام سپاه از تروریست‌ها بابت حملات تروریستی اخیر آنها در تهران عنوان کرده است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها