نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. تير 1396 - 15:04
مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور در جمع مردم گچساران گفت:عده‌ای که دل به آمریکا و اروپا بسته‌اند هنوز هم نمی‌خواهند که باور کنند که جوانان ما هنرمند هستند، روزی علیه موشک‌های سپاه ناسزا می‌گفتند و امروز وقتی موشک سپاه به هدف خورد و دنیا مات و مبهوت ماندند و همه اقشار ملت ایران این حرکت را تایید کردند می‌گویند ما گفتیم از اول هم ما دستور داده بودیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عظیم ابراهیم‌پورمسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی ظهر امروزدر سخنانی در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلی گچساران،گفت: دنیای استکبار و آمریکا ۸ سال جنگ را به ایران اسلامی تحمیل کردند و در این جنگ ایران با  ۳۶ کشور دنیا روبرو بود اما باز انقلاب بابرچا بود.

وی افزود: جوانانی که ۳۶ سال پیش حضور نداشتید، بدانید ۳۶ کشور دنیا با ما در جنگ بودند و ما از ۱۹ کشور دنیا اسیر داشتیم و این جنگ تنها با عراق نبود با ۳۶ کشور بود که اسناد آن در وزارت امور خارجه موجود است.

ابراهیم‌پور تصریح کرد: دشمنان با استفاده از ترورها و کودتاها و جنگ‌های مختلف سعی در فروپاشی نظام اسلامی داشتند که موفق نشدند طی ۳۶ سال اما امروز چه خبر است؟ این همه تلاش دشمنان انقلاب و صهیونیست‌ها چه شد؟

وی ادامه داد: بزرگترین دشمن ما کشور آمریکا است که امروز ایالت‌های آمریکا یک به یک در حال اعلام خودمختاری هستند یعنی در حال خروج از سیطره دولت آمریکا هستند.

مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: آمریکا امروز در دنیا به عنوان بزرگترین بدهکار اقتصادی دنیا مطرح شده است یعنی ۲۱ هزار میلیارد دلار به تمامی کشورهای دنیا بدهکار است و از نظر نظام اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از درون در حال متلاشی شدن است.

ابراهیم‌پوربا کنایه به بعضی از مسئولان داخلی دلبسته به آمریکا گفت: متعجبیم از اینکه با توجه به شرایط کنونی آمریکا عده‌‌ای به همین آمریکا دل بسته و برای حل مشکلات اقتصادی امیدوار هستند.

وی گفت: من سیاسی و جناحی نیستم،من خادم ملت هستم و به دستور مقام معظم رهبری در مناطق محروم مشغول فعالیت هستم اما من سرکارم با نخبگان کشور است.

وی اظهارکرد:جلوی چشمان ما نخبگان دانشگاه صنعتی شریف، امیرکبیر، خواجه‌نصیر و.. که هرکدام مغزی هستند که بعد ازفارغ‌التحصیلی دنبال اشتغال هستند اما متوجه نمی‌شوم چرا ما باید با شرکت پژو فرانسه قراردادی امضاء کنیم که یک میلیون اشتغال در سال برای جوانان فرانسه ایجاد کند.

ابراهیم‌پور افزود: سرکار من با جوانان نخبه است جوانانی که موشک بالستیک می‌سازند فرزندان شهید حاج حسن مقدم تهرانی پدر موشکی ایران، همین ۶ موشکی که تا دیرالزور رفت ساخت همین بچه‌های نخبه کشور است تازه این موشک نیست هنوز موشک ما رو نشده است هنوز موشک بالستیک قاره‌‌پیمایی که نه ۶۷۰ کیلومتر بلکه ۲ هزار کیلومتر را با سوخت جامد حرکت کند و در طول مسیر از هدف شماره ۱ به هدف شمار دو تغییر مسیر بدهد را ندیده‌اند!

وی ادامه داد: این مغزی که می‌تواند چنین موشکی را بسازد آیا یک خودرو نمی‌تواند طراحی کند؟ چه دستانی در کار است که پول تولید خودرو را به فرانسه و فیات ایتالیا می‌دهند اما جوانان نخبه ما بیکار باشند و دنبال اشتغال باشند.

مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشورافزود: عده‌ای که دل به آمریکا و اروپا بسته‌اند هنوز هم نمی‌خواهند که باور کنند که جوانان ما هنرمند هستند، روزی علیه موشک‌های سپاه ناسزا می‌گفتند و امروز وقتی موشک سپاه به هدف خورد و دنیا مات و مبهوت ماندند و همه اقشار ملت ایران این حرکت را تایید کردند می‌گویند ما گفتیم از اول هم ما دستور داده بودیم.

وی اظهارکرد:امروز دنیا باید بداند ما ملتی هستیم که گفته‌ایم آمریکا ننگت باد و مشاهده می‌کنیم که برنامه‌های امریکا در خاورمیانه و منطقه در حال شکست است.

ابراهیم پور بیان کرد: آنها خاورمیانه را به شهر لی‌لی‌پوت‌ها تشبیه کرده و به دنبال تجزیه بودند اما به فضل خدا و رهنمودهای رهبر انقلاب نه عراق و نه سوریه و نه کشورهای دیگر را نتوانستند تجزیه کنند و امروز مشاهده می‌کنیم عربستان یک کشور کوتوله‌ای است که اصلا نمی‌تواند عرض اندام کند و به فضل الهی در حال فروپاشی است.

وی ادامه داد: عربستانی‌ها برای اینکه ایران را شکست دهند 60 درصد قیمت نفت خود را پایین آورده‌اند و جنگ نفت را باختند و در یمن هم مشاهده کردیم شکست خورد و در جنگ نیابتی هم در عراق و هم در سوریه شکست خوردند و در روزهای گذشته در جنگ انتقال قدرت شاهد دعوای آل سعود و شاهزاده‌ها هستیم و از همه مهمتر مشاهده می‌کنیم آنها در جنگ اجتماعی نیز شکست خوردند و با به شهادت رساندن آیت‌الله نمر جریان انقلابی در عربستان شکل گرفته است.

ابراهیم پور اذعان کرد: اگر امروز می‌خواهیم ببینیم انقلاب اسلامی در کجا قرار گرفته است باید سفری به کشورهای دیگر داشته باشیم چنان که در کشور هند 25 سخنرانی انجام دادم مردم کشمیر شعارشان این بود ((دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست )) و در کشور اندونزی نیز شعارهایشان در حمایت از امام خامنه‌ای بود.

وی در ادامه با اشاره به اعترافات نتانیاهو اظهار کرد: او می‌گوید ایران به جز قدرت‌های دیگری که دارد، قدرتی دارد که ما تا کنون به آن توجه نکرده بودیم و آن محبت مردم دنیا به آیت الله خامنه‌ای است و این اعتراف آنهاست.

معاون قرارگاه خاتم الاوصیا بیان کرد: هنری کیسینجر در همایش آی‌پک صهیونیست‌‌ها که هرساله برگزار می‌شود در سخنرانی خود می‌گوید، شما چه بخواهید و چه نخواهید دنیا در حال نزدیک شدن به یک پیچ تاریخی است که تابلوهای این پیچ را خامنه‌ای و خمینی از قبل نصب کرده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز باید مشاهده کنیم در داخل کشور چه خبر است، گفت: بعد از شهادت پیامبر دو قرائت را از دین شاهد بودیم.

ابراهیم پور افزود: عده‌ای می‌گفتند اسلام، اسلام اعتباری است و اسلام اعتباری این است که شخصی به عنوان خلیفه به خود اجازه بدهد هرکاری که می‌خواهد انجام دهد، انجام دهد در حالی که امیرالمومنین علی (ع) فرمود، اسلام، اسلامی حقیقی است و جنگید تا به شهادت رسید.

وی ادامه داد: در تاریخ انقلاب اسلامی نیز مشاهده می‌کنیم برخی می‌گویند این قسمتش را قبول داریم و آن قسمت را قبول نداریم که ما به آنها می‌گوییم ما اجازه نداریم از انقلاب اسلامی کم بگذاریم چرا که امام فرمود انقلاب اسلامی یک هدیه الهی است و به  آنهایی که چنین تصوراتی دارند می‌گوییم شما بی‌خود کرده‌اید که این قسمت را که قسمت انقلاب است را قبول ندارید و آن را قسمت، قسمت می‌کنید.

ابرهیم‌پور افزود: امروز آقا فرموده‌اند ما اصولگرا و اصلاح طلب نداریم، ما چپ و راست نداریم ما فقط انقلابی و غیر انقلابی داریم.

وی اذعان کرد: تفکر غیر انقلابی یعنی تفکر اشرافیگری و حقوق‌های نجومی و اجابت کردن دستورهای کدخدا اما در مقابل تفکر انقلابی کدخدا را هرگز نمی‌پذیرد.

ابرهیم‌پور ابراز کرد: تفکر غیر انقلابی یعنی دروازه کشور را باز کردن و بگذاریم دشمنان ورود کنند به طوری که بیش از 20 سند مانند سند 2030 در حال ورود است.

این مسوول تاکید کرد: امروز توصیه می‌کنیم حواس همه باید جمع باشد چرا که اینها 17 سند را امضا کرده‌اند که سند چهارم آن 2030 است و به این معنی است که یهود و صهیونیسیت‌ها به دنبال این هستند که این گونه نفوذ کنند.

ابراهیم‌پور بیان کرد: وقتی برنامه‌ریزی توسعه کشور را در پشت پرده و بر اساس تفکرات بیرونی انجام داده‌اند مشخص است که باید شاهد بالا رفتن آمار بیکاری و طلاق در کشور باشیم.

معان قرارگاه خاتم الاوصیاء افزود: به فضل خدا مقام معظم رهبری دقیقا بر همین نقطه‌ها دست گذاشته‌اند و امروز کارگروه‌های متعدد به دست بچه‌های انقلابی در حال تهیه و تدوین است و همان طور که سختی‌هایی مانند فتنه‌ها را پشت سر گذاشتیم به فضل خدا این مرحله را نیز با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها