نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. شهريور 1396 - 21:39
نماینده ولی فقیه درسپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهید رجایی اینگونه زندگی می کنند که می شود الگوی نظام جمهوری اسلامی، آقایان مسئول این پست ها را رها می کنیم و می رویم و آنچه می ماند اعمال و عملکرد ماست از ویژگی های شهید رجایی این بود که مطیع امام و رهبرش بودکه باید مثل شهید رجایی عمل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر نماینده ولی فقیه درسپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دریادواره 16شهید کارمند شهرستان گچساران ضمن گرامیداشت هفته دولت و یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهارکرد:مجری شبکه المنار گفته است که آرزو داشتم تاریخ را بخوانم که امام حسین (ع)را چگونه به شهادت رساندند اما وقتی "شهید حججی" را دیدم که سربریدند دیگر به تاریخ مراجعه نخواهم کرد.

وی افزود:یک نمونه کامل با یک پیام بسیار رسا در دیدگان چشم همه ما این است که شهدای عزیزی که بعد از سی سال از دوران دفاع مقدس گذشته همچنان مثل امام حسین علیه السلام به شهادت می رسند.

حسینی صدر بابیان اینکه شهادت‌طلبی رمز اقتدار و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی است،گفت:همه ما نمی توانیم همانند "شهید حججی" برویم و گلویمان را بدهیم و به شهادت برسیم ولی هر کدام از ما می توانیم در مسیری که این شهیدان برایمان ترسیم کرده اند گام برداریم.

نماینده ولی فقیه درسپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ویژگی های دولت شهید رجایی تصریح کرد:درهفته دولت باید آنگونه که شهداءمی خواهند عمل کنیم و همه مردم و همه اقشار باید سهیم باشند،شهید رجایی دولتی داشتند بنام دولت مستضعفین، دولتی که به این قشر از جامعه افتخار می کرد.

وی افزود:شهید رجایی مثل مولایشان امیرالمومنین علیه السلام حافظ بیت المال بود و از بیت المال دفاع می کرد باید حواسمان باشد که اگر می خواهیم سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر را گرامی بداریم باید مثل آنها عمل کنیم تا از ما راضی باشند.

حسینی صدر افزود:شهید رجایی اینطوری زندگی می کنند که  می شود الگوی نظام جمهوری اسلامی، آقایان مسئول این پست ها را رها می کنیم و می رویم و آنچه می ماند اعمال و عملکرد ماست از ویژگی های شهید رجایی این بود که مطیع امام و رهبرش بود، باید مثل شهید رجایی عمل کنیم

نماینده ولی فقیه درسپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:اوج این اطاعت این است که رئیس جمهور یک کشور خم می شود و خاضعانه دست رهبرش را می بوسد که این مقام بوسیدن دست رهبرش از مقام ریاست جمهوری به مراتب ارزشمندتر و قیمتی تر است.

وی گفت:مقام معظم رهبری در جلسه تنفیذ رئیس جمهوری فرمودند:ماموریت های این دولت این است که معیشت، گرفتاری های مردم ومشکل اشتغال را حل کند و در مقابل جبهه استکبارایستادگی ، مقاومت و صلابت داشته باشد. البته این وظیفه همه اقشار و آحاد مردم جامع است.

وی در ادامه با اشاره استراتژی های دشمنان در برابر نظام جمهوری اسلامی گفت:غرب و آمریکا می گویند شما باید از مواضع تان کوتاه بیایید درحالی که شهید رجایی می فرمایند ما هیچوقت از مواضع مان عقب نشینی نخواهیم کرد.

حسینی صدر با اشاره به حمله تروریستی تکفیری ها به خانه ملت افزود: عملیات ناجوانمردانه ای که داعش در مجلس و خانه ملت انجام داد شاید یکی از علت های اصلی این ماجرا این بود که استکبار جهانی می خواست آمادگی جمهوری اسلامی را تست کنند که خوب هم پاسخ شنیدند و سیلی محکمی هم خوردند.

نماینده ولی فقیه درسپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:آمریکایی ها وغربی ها اصرار دارند که جمهوری اسلامی نباید مولفه های قدرت از جمله قدرت موشکی داشته باشد،سعودی ها و عرب های منطقه باید بفهمند که خیلی مفت دارند ثروت کشورشان را به غرب می دهند اما درکنارشان جمهوری اسلامی دارد کمربند امنیتی این منطقه را مستحکم می کند بدون اینکه کوچکترین امتیازی به آمریکایی ها بدهد.

وی افزود:به واسطه همین موشک هاست که حزب الله بلندی های جولان راطی کرده است و غرب سوریه را از داعش گرفته است ،غربی ها هیچوقت تصور نمی کردند این شهر موصل آزاد شود و یکی ازپیچیده ترین جنگ های اخیر همین عملیات موصل است.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها