نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. آبان 1402 - 10:50
دانش‌آموزان گچسارانی بادل‌های پاک خود گفتند: کودکان فلسطین و غزه بدانند هیچ‌گاه تنها نیستند و کودکان ایرانی همواره در کنارشان تا آزادی قدس شریف خواهند ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب؛ دانش‌آموزان دبستان دخترانه شهدای صنعت نفت گچساران با کشیدن نقاشی و دل نوشته با کودکان غزه همدردی کردند.

دانش‌آموزان گچسارانی در آثار خود آزادی قدس شریف، شهدای بیمارستان المعمدانی غزه ، جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت مظلوم فلسطین و نابودی اسرائیل را به تصویر کشیدند.

خانم قنبری، مدیر دبستان دخترانه شهدای صنعت نفت گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در این خصوص گفت: در این آیین 260 دانش‌آموز دخترمدرسه شهدای صنعت نفت گچساران (پایه‌های سوم تا ششم) اشغال قدس شریف و مسجدالاقصی به دست رژیم صهیونیستی، جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه کوکان و زنان بی‌دفاع و بی‌پناه غزه و همچنین مقاومت و پیروزی جوانان و ملت فلسطین را نقاشی کردند.

وی افزود: این آیین باهدف ایجاد روحیه نشاط و حماسه دانش‌آموزی با محوریت حمایت از ملت مظلوم فلسطین برگزار شد. اگرچه امروز نیز فرهنگیان و دانش‌آموزان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین درصحنه حضور دارند و با همه توان خود مقابل رژیم صهیونیستی خواهند ایستاد.

مدیر دبستان دخترانه شهدای صنعت نفت گچساران خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید با پیام و اهداف محور جهانی مقاومت آشنا شوند و شهدای مقاومت و اهداف والای آن‌ها را موردمطالعه و پژوهش قرار دهند.

گفتنی است؛ دانش‌آموزان مدرسه دخترانه شهدای صنعت نفت گچساران بادل‌های پاک خود گفتند: این نقاشی‌ها نمادی از ظلم رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین است. کودکان فلسطینی و غزه بدانند هیچ‌گاه تنها نیستند و کودکان ایران‌زمین همواره در کنارشان تا آزادی قدس شریف خواهند ماند.

این آیین به همت امور فرهنگی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد. همچنین حجت‌الاسلام هادی خادمی رئیس تبلیغات اسلامی گچساران و ابوالحسن غلامی مدیر خدمات شرکت نفت و گاز گچساران در این آیین حضور داشتند و از نقاشی‌های دانش آموزان نیز دیدن کردند.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها