نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. بهمن 1401 - 12:30
ولایتمداران گچسارانی امروز به یاد و نام آغازین روزهای انقلاب اسلامی در بهمن 57 به خیابان‌ها آمده و 44 سالگی انقلاب اسلامی را دوباره به تائید و رای خود جشن گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یوم‌الله 22 بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان ‌این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

در چهل و چهارمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم ایران سرفرازتر از همیشه با تأکید بر حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و شهدای گلگون‌کفن و با بهره‌مندی پیوسته از شمیم قدسی اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و تبعیت از‌ ولی‌فقیه زمان، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مسیر استمرار این حرکت الهی حرکت خواهند کرد.

امروز مردم آمده‌اند تا ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب، بر تداوم راه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم تأکید کنند و با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ ایران و تصاویر شهدا، بار دیگر ‌اعلام کردند که دشمنان و توطئه‌گران با جنگ‌های، فرهنگی، نظامی و اقتصادی نخواهند توانست خللی در اراده پولادین مردم ایران ایجاد کنند.

ولایتمداران گچسارانی امروز به یاد و نام آغازین روزهای انقلاب اسلامی در بهمن 57 به خیابان‌ها آمده و 44 سالگی انقلاب اسلامی را دوباره به تائید و رأی خود جشن گرفتند و یک‌صدا فریاد برآوردن که آمده‌اند، چراکه انقلاب اسلامی یگانه مظهر حق در جهان امروز تنها درنبرد رودررو با باطل قرار دارد.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها